четвъртък, 23 юни 2016 г.

* Любимите ми летни бижута *

Тази седмица не ми се пише за козметика... Твърде горещо, лятно и леко мързеливо ми е!
По тази причина реших да ви покажа моите любими летни бижута, прелестни.
Имам слабост през лятото да си сменям почти всеки ден стайлинга и това налага да имам и доста аксесоари. Дори днес съм снимала само част от най-най-най носените, любими и удобни от огромния ми запас бижута.

Тези обици са дело на Bori Smile Style

Подарък от моят любим мъж, случайно намерен на едно лятно изложение в Ахтопол OpenMind D&B art

С това бижу се превръщам в безгрижно индианско момиче...

Закопчалката е ЛЮБОВ!

Китайски сладурчета :)

"Мънисто"

На това колие за жалост по никакъв начин не успях да покажа истинските цвеотве - тук определено не е разкошно, както наживо...

Отново "Мънисто" и подарък от мъжа ми

Тези обички са резултат от почивката във Велико Търново, дело са на Котка Черешкова - cherry cat

Подарък от добър приятел - обичам цветовете на небето и морето наистина много!

Едни забавни и много ангажиращи обици

Bori Smile Style отново - най-усмихнатите бижута

Дело на една от най-близките ми приятелки - Работилничка за Вълшебства


Плюшеното ми колие - как да се въздържиш да помачкаш тези мекички плюшки?!

За летните ми "ямайски" настроения

Пръстен от вилица и мъниста


Обици от морско стъкло -  буквално, когато ги сложа съм част от морето Работилничка за Вълшебства ми познава вкуса прекрасно!

Отново Работилничка за Вълшебства

И пак тя... :)

Някои от тях са китайски и за жълти стотинки, други са ръчна изработка, трети са работени по специална поръчка за мен и всяко едно от тях има различна енергия и ми носи различно усещане.
Не забравяйте, че нещо толкова малко може да ви придаде съвсем различен вид и да ви накара да се почувствате слънчеви и красиви!
А вие имате ли си любими летни аксесоари, красавици мои??? Покажете ми ги!

Няма коментари:

Публикуване на коментар