понеделник, 5 декември 2016 г.

*Giveaway*

Здравейте, прелестни ✯✯✯
Месецът е декември-най-романтичното време от цялата година.
Изпълнен с моменти на радост от общуването със семейството и най-близките ни хора, осъзнаване на това колко са важни малките неща... Топъл шоколад и какао; да разглеждаш коледните витрини; да си сготвиш нещо топло у дома; да вдишваш ароматът на зима, сняг и мандарини; да си мечтаеш и да гледаш луната и звездите; да очакваш Дядо Коледа (кой казва, че не съществувал?!!)
Да правиш подаръци... Ноооооо...
И да получаваш такива.
Мисля, че съм споменавала, че съм родена през този месец.

Реших, че искам и вие да споделите моя празник и в резултат се роди първият
giveaway на моето малко блогче.
Избрах един малък подаръчен сет на марка, която обожавам, а именно
Apivita. Надявам се да ви харесва подаръчето, което съм ви подготвила!
Условията ще бъдат във фейсбук страничката на блога!


Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love!

Няма коментари:

Публикуване на коментар