петък, 20 януари 2017 г.

Flormar *Eyebrow Liner*

Веждите са любимата ми част от грима на лицето, прелестни.
Преди 10 дни забелязах, че съм останала без подходяща сянка за попълване на вежди, което за мен си е равносилно на катастрофа-обичам тъмни, изписани и средно големи вежди, които да придават един вид „рамка“ на лицето ми (малка подробност е, че в резултат от 5-6 години фанатично и редовно скубане, те упорито отказват да израстат отново без празни места и „дупки“  между косъмчетата)
Веднага отидох до близката дрогерия и докато избирах, попаднах на щанда на Флормар. Там забелязах и серия за вежди, която досега не съм употребявала. Реших да не си купувам сянка, гел или пък молив-взех един писец, който е много мек и същевременно прецизен.
На пръв поглед:
Пластмасова опаковка, тип флумастер. На нея пише името на бранда и цялата информация за продукта със златисти букви. Затваря се много сигурно, със щракване и е невъзможно да се отвори в чантата ви.  Има 3 разновидности цвят, като в никакъв случай не се лъжете да си купувате автоматично най-тъмния цвят-почти черен е. Аз си взех средната възможност-обичайният тъмен кафяв цвят, а третата най-светла възможност, би трябвало да е подходяща за блондинки. Цената е около 8-9 лв.



Срокът на годност е 6 месеца, но моята „линия за вежди“ предполагам, че ще свърши мнооого по-рано, защото не спирам да я използвам, а вчера експериментирах и я нанесох вместо очна линия.



Изключително съм доволна от дълготрайността-продуктът не мърда от мястото за 10 часа носене. Може би има значение и това, че напоследък кожата ми е много суха, но дори и вместо очна линия резултатът беше абсолютно същия. Нямаше размазване, разтичане, или каквото и да било дразнене и сърбеж по нежната кожа на очите ми. Вечерта преди да си махна грима, реших просто за проба и потърках веждите си с пръсти, но отново не се размазаха.
Тук държа да отбележа, че писецът е много мек и реално се прегъва в допир с кожата (обичам да не се налага да натискам с моливите по лицето си), а с този продукт, аз буквално рисувам-първо очертавам с много леки движения „моделът“ вежда, която съм си избрала за визията за деня, а след това „запълвам“ вътрешната част на веждите. Линията, която писеца прави, е изключително тънка и това позволява много голяма прецизност.
За този продукт гласувам с две ръце, давам му 10/10 точки и мисля да се запася с още една бройка от моят цвят, както и една от по-светлия цвят.
Резултат: ВЛЮБЕНА СЪМ!!! 💖


Гримът ми в 11 часа

В 13 часа-бърз суши-обяд в Хепи

Около 16 часа-снежна разходка около морето и кафе в любимото ми CUBO

23 часа-останалата част от грима ми вече е леко размазана, но веждите ми са си на мястото (буквално не ми се искаше да ги трия)

Естествено, когато бях на разноцветния щанд не можах да се въздържа и повлияна от цветът на 2017-зелено, си избрах и единична сянка за очи. Тези сенки за очи са много популярни, аз обикновено ги пропускам, защото издържливостта им на моите клепачи не е особено добра.
Цветът на моята е 007 и е стандартна перлена сянка.
За нея мога да кажа, че категорично не дава добър ефект, когато се нанася с четка. Веднага реших да пробвам с пръст и резултатът беше налице-прекрасен перлен, светъл, зеленикав цвят.
Като трайност отново не блесна по невероятен начин, но се задържа на очите ми около 4 часа, след това го освежих отново с пръст.




Тези сенки са много бюджетни, намират се почти във всеки козметичен магазин и могат да бъдат спасение, ако сте си забравили козметичната чантичка или нямате възможност за по-скъпи палитри-без да се разорявате ще можете да си направите приличен грим.
Резултат: предпочитам малко по-висок клас сенки.

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love! 💖

6 коментара:

  1. И аз съм същата - дългогодишен тормоз над веждите ми, непрестанно скубане, и моите не могат да израстат и да станат каквито ги искам, заради това и на мен ми е задължително да имам хубав продукт за вежди. Задължително ще погледна този писец! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мисля, че ще ти допадне, само внимавай с цветовете, защото много подвеждащо изглеждат опаковките... :)

      Изтриване
  2. И аз ще го погледна. Astor имаха едно време сходен продукт, който в студентските години обожавах, но изсъхваше много бързо.Но за 8-9 лева,си е направо подарък.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми се струва, че ще свърши/засъхне за отрицателно време, но логиката ми е същата-страхотен продукт за 9 лв, дори да издържи само месец ще е супер! :)
      И на теб казвам малката подробност-цветовете на опаковките много лъжат, най-тъмната версия според мен няма да изглежда добре на светла кожа.

      Изтриване
  3. Определено ми грабна вниманието с този писец за вежди и ще го погледна.Веждите ти изглеждат страхотно :))

    ОтговорИзтриване