вторник, 19 септември 2017 г.

*NYX* Haul

NYX най-накрая пристигнаха и в моето градче-Варна. Веднага напазарувах продукти, които бих искала да изпробвам и да покажа и на вас, прелестни! Ако има нещо конкретно, което бихте искали да купя и да изпробвам вместо вас-чувствайте се поканени да ми пишете.
На първо място бих искала да кажа, че щанда на марката е чудесно зареден с продукти, като единствената забележка, която имам е, че не са сложили тестери на нито една от единичните сенки (от който и да било вид), което за мен лично е недопустимо, тъй като сенките трябва да бъдат изпробвани като текстура за да има човек адекватно мнение и да пропусне възможни разочарования.
За самата марка-повечето продукти са изработени в Китай. Цените са малко по-високи от обичайните и познати за нас дрогерийни марки (на 1-2 продукта запомних цените, но на повечето-не... Съжалявам, прелестни, ужасно съм разсеяна, когато видя зареден щанд с козметика.) Има разнообразие на цветове от всички видове продукти.


Време е да започна и със самите продукти...
Сенки
Взех си само един брой от серията Prismatic Shadows-Golden Peach, бях примамена от златистия блясък и прасковения цвят. Предстои да разберем и как ще се държи самата сянка, дали се нанася по-добре с пръст или пък с четка, каква е устойчивостта й, дали се блендира лесно... Обичайните въпроси!
Изключително сладурска опаковка


Прасковеното ми е страст!

Да живее блестящото във всичките му форми и цветове!!!

Четки
Има заредени доста четки, както за лице, така и за очи. В нас имам достатъчно четки, но реших да изпробвам две-едната е двойна четка за вежди(19 лв), а другата е за очна линия (19 лв). Стори ми се, докосвайки четките, че има доста добри и меки видове за лице. Планирам да изпробвам тази за руж.
Четката за очна линия-много се надявам да е достатъчно прецизна! На първата снимка в този пост е и другата четка-тази за вежди.
 Палитра
Тук нямах особени колебания и грабнах Ultimate Shadow Palette в отенък Warm Neutrals. Очевидно, в избора ми на продукти няма нищо изненадващо-отново съм заложила на любимите ми неутрални и кафеникави тонове. Вече се гримирах няколко пъти с палитрата и забелязах някои нейни особености, които мога да ви разкажа в отделно ревю, ако имате интерес, прелестни.
Цена-около 35 лв



Наистина имам същите тонове сенки в други палитри... Но пък всяка нова палитра си е вълнение и преживяване за мен! А червилото исках от доста време насам, струва ми се много подходящо за настъпващата есен.

Червило
Купих 2 течни червила, едното
Soft matte lip cream-Antwerpen, а другото Lip lingerie-Cabaret show.
За първото мога да кажа моментално, че изсушава устните МНОГО, ако се използва без база за червило. Второто все още не съм изпробвала достатъчно добре, но като за начало мога да кажа, че са ми нужни два пласта за плътен цвят, при използване на база за червило изглежда по-гладко и се нанася по-лесно.
Изключително ярък и забелязващ се цвят

За жалост-доста изсушаващ,  в сравнение с други матови червила

Взех си и една база за червило, която е под формата на молив-аз избрах тази, която е безцветна, но на щанда има и възможност в телесен цвят. Усещането от базата е доста силиконово и мисля, че най-добре се съчетава с червилата на
NYX. Опитах я и с матово течно червило на Golden Rose (знаете, че ги обожавам), но не се получи добър резултат.
База за устни и молив за очи. Черно и бяло... Ин и Ян.

Setting spray
Взех си матиращия вариант и дотук мога да кажа, че миризмата е малко по-химическа за вкуса ми и изисква повторно нанасяне след около 2-3 часа. За мен това не е проблем, но явно твърде много съм се разглезила със силния ефект на фиксиращия спрей на Skindinavia и останалите дрогерийни подобия не ми правят силно впечатление. Все пак ще си го използвам докрай, мисля, че през зимата ще се справя чудесно като ежедневен продукт.
Продукти за вежди
Обичам смели и тъмни вежди, обичам Cara Delevingne, обичам и гела вежди на
ABH... По тези причини се почувствах длъжна да изпробвам поне 2 продукта от графата „Вежди“ и да имам база за сравнение с всички други продукти, които използвам.
Tame & Frame помада за вежди-като опаковка и описание силно напомня на любимеца ми от ABH, но тепърва ще проверя какво точно е действието му.



Eyebrow gel-този продукт е изключително водоустойчив като първо впечатление. След като изсъхна минах с пръст върху него, но не помръдна (може би тук е фактор и много сухата ми напоследък кожа на лицето, прелестни). Ако задържи това първо мнение ще се превърне в мой любимец. Нанасянето му е малко трудно заради дозировката и поради факта, че изсъхва за няколко секунди, докато го нанасяте по самата четка. Водоустойчивостта го прави и малко труден за почистване, ако не успеете да оформите от първия път желаната форма на веждите или пък ръката ви потрепери и изцапате някоя област по лицето си.



И двата продукта са в цвят Chocolate. Първият е много по-лек и блед, а вторият е много силно концентриран и тъмен.

Молив за очи
Jumbo eye pencil-този продукт беше голям хит в блогърските среди преди няколко години, аз самата съм го използвала и мисля, че е напълно нормален пастел. При мен, за жалост, често се събираше във всяка възможна гънка на клепачите ми, но реших да му дам още един шанс.

В процес на правене на пробички... Обикновено всичко около мен става мръсно, когато снимам за блога
Използвате ли тази марка продукти? Имате ли някой особено любим или пък омразен???

Един от гримовете, които си направих с палитрата Ultimate Eyeshadow Palette

Издържа цяла нощ без да се размаже и наистина бях доволна от начина, по който изглеждах

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love!  💖

2 коментара:

  1. Прекрасен грим, както винаги <3 Аз все още се въздържам и не съм си купила нищо на марката. Странно за мен. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Предвид цените-ако не бях такъв маниак да изпробвам всичко, което виждам на щандовете... И аз бих се въздържала от някои от покупките си на NYX.

      Изтриване