понеделник, 11 декември 2017 г.

#ALL I WANT FOR CHRISTMAS-време е за Коледа!

Добро утро, прелестни! 💖
Наближава Коледа, настроението ми е леко меланхолично, леко колебливо, но и с нотка на Коледа. Ако трябва да съм честна, това са първите празници, след като любимата ми баба почина през лятото и някак... Не се чувствам напълно себе си все още.
Нооо, все пак-животът продължава, а и Маги от grimche.com ме таг-на в и нямам търпение да попълня въпросите!
1. Вярвам ли в Дядо Коледа?
Да! Вярвам във всякакви по род и вид чудеса!



2. Под елхата искам да намеря…?
Ако елхата оживее... (предвид факта, че имаме малко и доста хищно котенце)
Искам да намеря топлина и любов. Няма да откажа и нов лаптоп (самата скромност съм)


3. Коледните филми – настроение или досадна необходимост?
Настроение и релакс.

4. Мммм, канелени сладки с топло шоколадче?
Само топло шоколадче, по възможност черно, 92% какао на
Vivani. И мандарини, ананаси, киви и тропически плаж!



5. Ъъъ, пуловери на еленчета и снежни човеци?
Не си падам по коледните пуловери, предпочитам лека блуза в черно, розово или сиво.

6. Christmas and New Year’s outfit?
Тази година мисля да наблегна на пастелните комбинации, придружени от силен грим. Време за смели вежди, очна линия и разкошни устни.

7. Грим за празниците? Глитъри или нещо по-класическо?
Предпочитам матов грим напоследък.

8. А празниците – в България или в чужбина?
България, със семейството ми


9. С Коледа логично идват и коледните комплекти и лимитираните коледни колекции. Кои прибави към колекцията си?
Прибавих палитрата на
Kat Von D Saint&Sinner, и засега не съм купувала почти нищо друго. Горда съм със себе си и опита си да не купувам ненужна козметика.


10. Моето ухание на Коледа е уханието на (…любим парфюм…)
 Тази година определено е Mon Guerlain.

11. Пазар в последния момент или чинно със списък, писан минимум три месеца?
Пазар в последната секунда!

12. Подарък – чорап или подарък в чорап?
Подарък в чорап. От дете обичам тази традиция, майка ми винаги измисляше много забавни „чорапи“, в които да сложи подаръците и ги подреждаше красиво

13. Списъкът на Дядо Коледа – слушах или не през изминалата година?
Бях послушно и кротко момиче.


14. Цели за новата 2018-та година които не/смятам да спазвам?
Много и разнообразни.
От тези, които са свързани с блога:
Да се опитам да не оставя личните ми проблеми и емоции да ме накарат да съм нередовна, или да липсвам със седмици.
Да се престраша да направя клипче, за да може да ме опознаете още по-добре

15. Какво ми взе/какво ми донесе 2017-та?
Това беше една много противоречива и богата на емоции година. Имаше своите невероятни моменти, но и такива, в които исках да изключа напълно и да не съществувам. Интересно е как една година, (толкова кратко време) е способна да приюти в себе си толкова силни чувства и в двете крайности.


16. Какъв късмет искам от баницата?
Здраве, любов, късмет. Рядко се задоволявам с едно парче баница 😇

17. На най-близките ми пожелавам…
Да бъдат живи и здрави! Аз ще се опитам да бъда максимално около тях, да им обръщам внимание, да ги ядосвам/радвам порядъчно много!



Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love!  💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар