събота, 13 октомври 2018 г.

OOTD*.Есенни настроения.


Есен е. Топла, цветна, сладка есен. С  аромат на грозде, ябълки и печена тиква.
Това е първия ми пост, свързан с мода, прелестни 💖

Обичам те, Есен!

Обичам цветни дрехи, които да ме вдъхновяват, но и да се чувствам едновременно удобно в тях, да са характерни и отличаващи се с характер, на фона на еднаквите тъмни цветове, които виждам около мен.

Аз съм градска принцеса Покахонтас, прелестни...


Понякога съм просто едно замечтано момиче...

... А понякога ми е много закачливо.

Красотата ще спаси Света!

Ако красотата не успее, може би кафето ще е с решаващата роля.


Днес се чувствах едновременно като съвременна индианска принцеса с красивото меко пончо, като градска мацка с червеното ми палто, шарената прозрачна блуза и красивия жълт шал-яка.
Разходих се из Морската градина, хапнах пица и се насладих на един прекрасен ден.
Дрехите ми са second hand съкровища от Moxie Sundries.

Кой не обича пица?!!


Разходките сред зеленина са ми фаворит и гаранция за добре прекарано време, прелестни 💖


*Постът е PR-спонсориран.

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love! 💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар