понеделник, 2 май 2016 г.

5 неща, които не бих пробвала и 5, които искам да направя

Прелестни, една страхотна мацка тагна мен и сладурчето Kарамелчо... И аз започнах да мисля какво точно не бих направила/пробвала.
Оказа се малко трудно, защото обикновено съм приключенски настроена J
Но след доста разсъждения – ето го и моят списък.
1. Започвам с това, че не бих си направила татуировка на очите и не бих си ги боядисала в някакъв цвят. Просто ме ужасява идеята за каквато и да било намеса около очите ми, особено пък свързана с игли...


2. Не бих стояла съзнателно в близост до змия – само представата за това животно ме докарва до ледена пот и сърцебиене... Към същото твърдение, не бих се разхождала в терариум. Предполагам, че след такава „разходка“ ще ми е нужна психотерапия.
3. Не бих се качила на скоростно влакче в увеселителен парк (обяснението е просто и с лека нотка на срам го признавам... става ми лошо, много много МНОГО лошо в подобни съоръжения)
4. Не бих използвала този така нашумял и толкова шарен хайлатър -
rainbow highlighter...


5. Не бих отишла на каякинг (като видна варненка... не мога да плувам, един от кошмарите ми нощем е бурна вода)
Допълнението ми тук са нещата, които бих искала да направя и които бих казала, че ме мотивират и радват, винаги когато си помисля за тях.
1. Бих искала да направя пешеходния трек маршрут Ком-Емине.

2. Бих скочила с бънджи от Витиня.
3. Бих опитала да изкача някой планински връх в Хималаите (шшшшт, не искаме любимият и майка ми да ме заключат на строг тъмничен режим)



4. Бих си боядисала косата с къна (някак си ми допада идеята, че цветът на пакистанската къна никога не е еднакъв върху косата)


5. Бих се опитала да си направя целият интериор на дома съвсем сама.
A вие, прелестни мои? Какъв е вашият списък???

Няма коментари:

Публикуване на коментар