сряда, 7 юни 2017 г.

Anastasia Beverly Hills *Modern Renaissance*

Тази седмица съм решила да посветя на принцесата на палитрите, които притежавам...
Невероятната... Прелестната... Царствената...
ABH Modern Renaissance!

Не успях да уловя достатъчно добре реалния цвят

За сметка на това-тук успях! Цветът е толкова нежен и искрено се старая да не изцапам палитрата.

За тази палитра не бях чувала нито един отрицателен коментар и отзив, но някак си вътрешно не можех да повярвам. Затова, когато най-добрата ми приятелка беше на път ѝ поръчах да ми купи палитрата. Това дори не беше първия ми избор, беше резервен вариант за другото ми желание (познавате ме добре, прелестни-то беше Tarte)
Преминавам бързо-бързо към ревюто на самата палитра.
Външната опаковката е картонена, от едната страна има прорез, за да се отваря по-лесно и да не се разръфва-на мен ми върши чудесна работа, защото тази палитра е абсолютно невъзможно да бъде държана без външна опаковка. Самата палитра е велурена (това е причината за последното твърдение) и е в много светъл цвят, напомнящ пепел от рози. Всъщност това съживи в главата ми спомен за един от любимите ми романи „Птиците умират сами“ и прочутата рокля на главната героиня в същия цвят. Романтика, романтика!


Особено полезния за мен прорез за по-лесно отваряне на картонената опаковка. Ами да, прелестни, признавам си-ужасен мърляч съм!

Състав, цветове и номер на палитрата

Все още някак не исках да се влюбя в палитрата, но последва отварянето ѝ...
Има голямо огледало, предпазно пластмасово листче и двустранна четка (мислех си, че поне тук качеството ще изневери и ще имам повод да помърморя мъъъничко, но четката се открои с прилично добро качество)

Мек, сладък велурен ефект

И изключително красиво и добре изпипани детайли!


Четката също е приятен вариант, ако ще пътувате някъде с палитрата-получава се чудесен грим с нея

Самите сенки са са 14 на брой. Те са едно пъстро съчетание от цветове с топъл отенък и акцентиращи сенки в розово и червено. Перфектната красота. Същинска есенно-лятна феерична розова градина. Сенките са чудесни, по-голямата част от тях се усещат като леко мазни, силно пигментирани са и изглеждат много ефектно и елегантно върху очите. 


Все още не съм махнала предпазните листчета



Tempera - съвсем светъл бежов тон, отличава се със топли прасковени отенъци и сатенен финиш

Golden Ochre – жълтеникав матов тон

Vermeer – светла и ярка прасковена сянка с изключително красив блясък. Някак се нагажда към останалите тонове на грима и изглежда много естествено и нежно.

Buon Fresco – лилаво-сивкав отенък с напълно матов финиш

Antique Bronze – кафяво със топъл червеникав подтон и сатенен финиш

Love Letter – перфектният пастелен боровинков тон и матов финиш

Cyprus Umber – кафяво-сивкав „тоуп“ цвят, тъмен и пастелен. Това може би е най-тъмната сянка в тази палитра

Raw Sienna – съвсем светло матово кафяво със златисти отенъци

Burnt Orange – пастелен оранжево-кафеникав тон със матов финиш

Primavera – прасковено-златисто със красив металически финиш

Red Ochre – червеникаво-кафява сянка, не прекалено тъмна и интензивна, при мен се разпрашаваше леко при нанасяне и се блендираше с малко повече работа.

Venetian Red – матово тъмно-червено със топъл подтон, тази сянка при мен се блендираше малко по-трудно от останалите

Warm Taupe – отново тоуп цвят, светъл и красиво кафеникав, матов и много приятен за блендиране

Realgar – тъмно оранжево-кафяв тон с матов финиш (признавам си, точно тази сянка, досега не съм употребявала на очите си, а само съм я swatch-вала, някак по-есенна ми е)

Естествено следват и пробичките на сенките, които направих на ръката си:

На естествена (дневна) лека сянка

И на слънчева светлина

Не устоях и снимах част от пробите до цветята ми (отново на сянка)

Двата ми любими блестящи цвята на слънце-какъв разкошно сияние 💕

Дълъг ред от оставащите 6 сенки 





В заключение-аз МНОГО ХАРЕСВАМ тази палитра!!!
Има разпрашаване при работата с нея, но гримът ми изглежда толкова елегантен, нежен и ненатрапчив, а в същото време забележим, че си заслужава всяка стотинка.
Качеството на сенките е изключително високо и са много дълготрайни. Използвам ги с основата на Urban Decay (original варианта) и фиксиращ спрей на Skindinavia-издържат без да се събират, дори при силно изпотяване и физически усилия.
Определено препоръчвам с две ръце и два крака!

Един от любимите ми варианти на грим само с тази палитра (червилото ми е смес от две матови течни червила на Golden Rose)


Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love!  💖

5 коментара:

  1. Отговори
    1. Да, много е красива, с огромно удоволствие се гримирам с нея 💖

      Изтриване
  2. Страхотна палитра и много нежен грим ❤

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти <3
      Много се радвам, че успях да се добера до палитрата и да се уверя в способностите й.

      Изтриване
  3. Здравейте! Имаме отворена програма за безплатно тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота и лайфстайл и Ви каним да участвате. Ако имате интерес и желаете да разберете още подробности можете да се свържете с нас на адрес: d.atanasova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване