сряда, 20 юни 2018 г.

Капана Фест

Здравейте, прелестни! 💖
В сърцето на Пловдив се крие един много арт-квартал. Капана. Кой не е чувал за него, прелестни?!

Това е много любимо място, което използвам като пристанище, на което се зареждам положително и откривам колко шарен е светът.
Този пост представлява една разходка в снимки из изминалия фест!




Тръгваме от морето за тепето!

БДЖ е забавна работа, всъщност. Има гледки, които няма как да видиш от автобуса.

Гледката, която ни посрещна в квартала



Пловдив е прекрасен град. История, култура, но и свежест, артистичност и много МНОГО усмивки!

Избираме къде да ходим ( да си призная, до самия край се губех в малките улички)

Първо хранене-бяхме направо подивели от глад

И разходка из базарите...

Щастие!






Неописуемо блаженство от цветове, хора, звуци, вино, кафе, вкусна храна и енергия...





Входа на апартамента, в който бяхме отседнали

И аз, правеща се на фотограф

Любимият е по-добър фотограф от мен, очевидно!

Магнитчетата са ми голяма слабост!

Първата покупка-сладка торба с летен принт

Иииии, отдавна мечтано бельо

Най-сладките обици





Стрийт културата и графитите тук са на ниво изкуство! Обожавам такива места!

Палачинкарница Тиган ми обърка сметките с диетата...

Ресторантът също...


Вечер е! Музиката беше страхотна-имаше няколко сцени и много, усмихнати и щастливи млади хора в публиката.


Коктейлно.

Заклевам се-не им правя реклама. Просто е тооооолкова вкусно това малиново вино!

И накрая-моя милост, в рокля, купена в последната възможна секунда, но превърнала се в любима.
Искаше ми се фестът да не свършва... Да е вечен! И всички да успеем да се почувстваме така хармонично и весело, както беше там.
Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love! 💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар