сряда, 10 октомври 2018 г.

*Капана Фест* есен 2018


Здравейте, прелестни 💖
И преди съм казвала, че за мен Капана е уникално и много зареждащо място, дори когато няма фест или някакви мероприятия. Обичам Пловдив, обичам центъра, обичам Гребна база, а Капана го О-БО-ЖА-ВАМ!!!

Сиво или не, в Капана винаги е цветно за душата!


Есенното издание на феста беше в последните дни на септември-за жалост неделя дъждът пристигна и в Пловдив, но и той не успя да развали усещането (поне за мен)
Лошото беше, че някак си успях да се разболея, та не успях да обиколя достатъчно добре местенцата за вкуснотийки-нямах апетит, а и не усещах никакви аромати цяяяяла седмица след това...


Бау?!


Тук обичам да пийвам чаша червено вино

Есенната инсталация-лятната беше оранжева и мокра.

Базара за ръчни красоти беше на ниво, както винаги-тази година не съм пазарувала почти нищо-опитвам се да сложа ред в и без това препълненото ни ново жилище.


Реших да използвам ръцете му като манекен на бижута. Той се съгласи.

Навсякъде имаше млади хора, деца, кучета, пъстрота и усмивки. Стоплях се с глътки греяно малиново вино на Трастена, хапвах си шоколадови палачи
нки от Веселата палачинкарница и слушах реге на една от импровизираните сцени. 



Баунти-палачинка


Ако си падате по реге-това е вашето местенце на феста
Вечерта беше още по-ефектно. Реге+огън=красота и щастие.
Не пропуснахме да донесем на родителите ни по някое и друго вкусно сладко от Веселата палачинкарница-малиновото е... 💗 мъррррр!
 

 Неделята решихме да се разходим из Стария Град. Валеше без прекъсване, но беше толкова красиво и живописно-чувствахме се като в приказка. Препоръчвам да разгледате къща „Клианти“ и да задължително да посетите ресторант Хеброс и да си поръчате чаша червено вино-имат сервитьор, който е голям познавач и ще ви препоръча нещо, което напълно да се вписва във вкуса ви.

Домашна шоколадова торта в Хеброс-красивите червени декорации са всъщност червен пипер. Не се лъжете да ги хапвате.

Всеки път  ми се иска Капана Фест да продължава постоянно!



PLoveDiv



Споделяла ли съм, че имам голяма страст към графитите, прелестни???

И към мъжете с брада? (намиг)

Хлебарница Капана правят страхотни шоколадов и лимонов сладкиш

Снимаме, снимаме, снимаме, докато не се изпльскаме на тротоара...

Иначе сме сериозни... И старателно нахално снимаме навсякъде. И всички.


Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love! 💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар