понеделник, 1 юни 2020 г.

Любими продукти на M.A.C


Реших звездата на тази седмица да бъдат M.A.C. Ще ви разкажа за няколко техни продукта, които имам и използвам всекидневно.
Всички познаваме самия бранд-доста луксозни и качествени продукти, които за щастие са достъпни в България и в моя град-Варна. Без повече излишни приказки!




MAC Pro Longwear paint pot в цвят soft ochre-това е базата за сенки, която най-често използвам в последната една година и съм невероятно доволна.
Тази база изравнява цвета на клепачите на очите по абсолютно неподражаем начин. Самата текстура на сянката (защото това всъщност е кремообразна сянка) е леко твърда и суховата, аз я нанасям с четка на клепача, а след това леко я потупвам с пръст-от затоплянето се разнася и застава изключително естествено. С нея гримът ми има много ярки цветове и не помръдва, докато аз самата не реша да го премахна. Буквално не мога без това малко и сладурско бурканче!


Prep and Prime Fix+
Този небезизвестен продукт на марката използвам главно под формата на фиксиращ спрей, защото предпочитам праймъри, които съдържат силикон и изравняват белезите и порите по лицето. Като фиксиращ продукт работи невероятно за моята кожа-гримът ми не помръдва, а руж, контур и хайлайтър изглеждат естествено, а не като „намазани“ на лицето ми. Има специфичен и много приятен аромат и наистина помага гримът да издържи много дълго. Използвала съм го на сватби, танци, дълги летни излизания и всичко остава на мястото си, въпреки потенето (и щастливите сълзи, които изливам на сватбите на приятелки). 





MAC Electric Wonder Natural Vice палитра
Тази палитра си взех на секундата, в която видях опаковката ѝ, изключителен мраморен розов принт със златисти жилки. И преди съм казавала, че много харесвам сенките на бранда, тази не беше изключение. Съдържа 12 цвята сенки с високо качество, като цветовете им са много естествени и лесни за съчетаване и носене.






MAC Art Library: Flame-boyant палитра
Съдържа 12 огнени, красиви и топли сенки. Отново качеството е на ниво. Самостоятелно с тази палитра не биха могли да се постигнат особено различни визии, но от много време исках да имам от техните червеникави сенки, а не исках да зареждам самостоятелни, защото определено не са от най-евтините.









MAC Vanilla пигмент
Това е един от най-известните пигменти на марката. Има изключително красив цвят, който се нагажда според сенките и грима и винаги изглежда уникален и привличащ погледа. Едновременно се усеща като бял, блестящ, златист, с розов блясък според останалите сенки. Използвам го като хайлайтър много успешно. Единственото специфично при него е нанасянето му, защото е прахообразен и човек трябва да е една идея по-пестелив и внимателен. 









MAC Strobe Cream Goldlite
Често споменавам, че имам любим хайлайт на бранда. Е, ето го и него. Кремообразен, зластист и прекрасен. Нужно е много количество, за да заблестите красиво и естествено. Понякога капвам капка от него във фон дьо тена си, ако имам уморен вид и веднага постигам озарен и свеж вид на кожата. Ако искам изключително силен хайлайт ефект го нанасям на скулите си и върху него фиксирам с прахообразен хайлайт. Получава се уникален блясък!





MAC 217 четка за блендиране

Тази четка ми е любима и я подновявам поне веднъж годишно. Безценен помощник е в блендирането на сенките ми, буквално сама върши работата без никакво усилие. Мекичка е, мие се лесно и не се скубе. При правилни грижи може да издържи много дълго време като ваш помощник.




MAC бронзър Your Wish is My Command от серията Aladdin 
Тази лимитирана серия беше безкрайно красива, аз малко закъснях и успях да си взема само бронзиращ продукт от нея.  Цветът му е дълбок и кафяв, тъмен е, но контурира много добре и не изглежда прекалено тъмен или неестествен, а аз имам много светла кожа. Издържливостта е чудесна, не помръдва, докато не изтрия грима си.







Mac Retro Matte Liquid Lipcolour Back in Vogue
Течно матово червило, което е много дълготрайно. Нанася се лесно и приятно, текстурата му буквално е кадифе. Цветът е нещо между коралово и бежово, като забелязвам явна разлика в начина, по който изглежда на различен тон кожа. Приятелката ми има същия цвят-при нея изглежда неутрално бежово с лек розов отенък, а при мен-коралово!




Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love! 💖


Няма коментари:

Публикуване на коментар