четвъртък, 18 февруари 2016 г.

30 факта за мен!

 Здравейте! Моят блог е съвсем отскоро и съответно не съм добре позната в блогърските среди. Тоест много малко лична информация за мен е известна J Благодаря на Моника от My Place за таг-чето.
Ииии време е... Заповядайте за кратко в моя свят!
1. Занимавам се с танци в по-голямата част от времето си. Залата, където танцувам е моят втори дом и едно от най-любимите ми места на света.


2. Обожавам котки ( и кучета)... Но  все пак на първо място КОТКИ!!! Храня всички възможни пухени зверчета в моя квартал
J


3. Обичам катеренето, трекинга и алпинизма, мечтая си да се изкачвам из Хималаите... Често сънувам, че съм се качила на Еверест.
4. Майка ми е моят най-близък човек на света. Не отричам, че понякога
се караме и спорим, нормални човешки взаимоотношения, но въпреки това сме буквално на една и съща вълна. Често си довършваме изреченията една на друга, което е абсолютното доказателство.
5. На 27 години съм
J
6. Любимият ми символ е снежинката. Имам доста дрехи и бижута, които го съдържат по себе си... Какво да се прави – зимно чадо съм!


7. Въпреки 6. Любимият ми сезон е лятото и ако имаше възможност щях да си пожелая да е целогодишно лято.
8. Пътуванията са ми страст. Обичам да ходя из малко известни селца из планините и различни природни забележителности. Енергията по тези места е осезаема дори с прости сетива.
9. Събирам си колекция от малки и шарени плюшени играчки
J Много често я обогатявам с нови екземпляри.


10. Чета често и по много! Имам доста книги, често си купувам нови и ги чета на един дъх. Отплесвам се докато чета и е напълно възможно да закъснея или да забравя среща например...
11. Завършила съм медицински колеж, а след това и курсове по масаж В НСА. По тази причина разбирам наистина състава и правилното приложение на козметичните продукти.  Винаги чета кое какво съдържа, когато пазаря и не мога да ви опиша колко много изнервям продавачките с въпросите си относно срокове на годност и относно използването на тестерите и отварянето на продуктите...
12. Абсолютен маниак на тема хигиена съм. (е все още не съм мистър Монк, за щастие...)
13. Винаги слушам музика, докато си пиша постовете за блога. Музиката винаги е била от най-големите ми вдъхновения.
14. Обичам да ходя на йога и да правя стречинг.
15. Люлея се на люлките по детските площадки понякога. Детското в мен определено е много силно
J
16. Нямам определен любим стил на обличане – обичам да ходя от много спортна - с кецове и и анорак, до ултра-официална на високи токчета и с рокля.


17. Имам разрастваща се колекция от шалове и едно от любимите ми приложения е да ги слагам като тюрбан.  Екзотика, дами... Остава ми само една камила, 5-6 големи диаманта и някой шейх, който да ме отвлече на пътешествие в пустинята. Или пък Джеймс Бонд.



18. Обичам да гледам филми. Част от любимите ми са –
First position (документален, за балет), Memoirs of a geisha, всичко за James Bond, The world’s fastest Indian, Everest, The devil wears Prada...
19. От доста време насам безуспешно се опитвам да пия по 3 литра вода на ден. Досега съм стигнала до 2.
20.Имаше доста дълъг период в живота ми, когато носех предимно черни дрехи. Един хубав ден, майка ми просто изхвърли голяма част от тях и буквално сложи край на „черната ми ера“. Сега дрехите ми са в най-различни цветове и особено много обичам да си подбирам възможно най-ярките отенъци.
21. Сама си оформям и лакирам ноктите у нас.
22. Гримът винаги ми е бил нещо любимо.
 Обожавам фактът, че с подходящ грим мога да бъда всякаква. Принцеса, гейша, индийка, латино мацка, фатална жена, сладко ангелче... Безброй комбинации и всичките една от друга по-възхитителни.
23. Никога не съм си водила дневник.
24. Често обичам да пазаря дребни нещица и да ги подарявам на приятелки или на майка ми. Много е сладка усмивката, която виждам по  лицата им.
25. Една от най-честите храни, която ям са оризовите бисквитки – малко, но дава много енергия.
26.Много съм чувствителна на миризми и често ми става зле от прекалено силните. Любимите ми аромати са на шоколад, карамел и на бразилски орех. Често си купувам и парфюми, които съдържат такава нотка.
27. Доскоро носех само гланцове, но всичко се промени в рамките на един ден. Просто нещо ми щукна, отидох и си купих 5 червила едновременно. И съм изключително доволна
J
28. Вегетарианка съм. Но не веган.
29. Много често ходя на кино,опера или балет. И на концерти от всякакъв жанр. (С изключение на поп-фолк, който определено НЕ Е моят стил музика)
Хммммммммммммм изключително бързо стигнахме и до последният факт, който ще споделя... засега
J
30. Обичам да правя снимки и да ме снимат. За разлика от много хора, които казват „не, не изглеждам добре, не ме снимай сега и т.н и т.н. Аз съм винаги готова за снимчици и много много се забавлявам, както с правенето им, така и с позирането. Същинска кокетка... 


Благодаря ви за вниманието! 

3 коментара:

  1. Помня го този черен период... и браво на майка ти, че го е прекратила. :) Безумие е човек да не се възползва от всички тези цветове и нюанси :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми беше интересно да прочета повече за теб,и блога ти може да е нов,но е страхотен <3

    ОтговорИзтриване
  3. Много обичам такива тагове, дори и на хора, които не познавам :D. Много ми беше интересно :))

    ОтговорИзтриване