сряда, 11 май 2016 г.

Revlon ColorStay 16 Hour Eye Shadow - Romantic

Здравейте, прелестни!

Преди десетина дни си купих една малка палитра с четири цвята Revlon ColorStay 16 Hour Eye Shadow J
Беше подаръче от мен за мен, защото съм в последния месец и половина по мое собствено желание започнах да ходя на зъболекар за да си сменя всички стари пломби (все пак една красива дама се нуждае и от искряща усмивка). Та – накратко, правя си подарък след всеки час при доктора... 


Взех си тази палитричка, защото беше в намаление предния месец, а ми се сториха по-подходящи за мен цветовете, отколкото
тези на новата палитра на Catrice.
С тази палитра получавате 4 броя дълготрайни сенки в не особено стабилна пластмасова кутия (аз съм разрушител на пластмасови палитри за жалост). На гърба на кутията има даден един примерен грим и състава на сенките. Вътре има апликатор, но аз предпочитам четките си за нанасяне на грим, а апликатора запазвам за спешни случаи, когато съм навън и искам да поправя гримът си.
Като цяло сенките са много блестящи, частиците в тях се виждат много по-добре, отколкото самите цветове. Колкото и да наслоявам розово например едва се вижда и се губи в цвета до него. Светлият цвят в палитрата е с силен блясък. Не съм сигурна дали проблемът не е в моите клепачи, защото на ръката ми се виждат по-отчетливо цветовете.
Иначе моят вариант на сенките е романтичния
J От цветовете любимият ми е синият – прекрасна пигментация, прекрасна устойчивост, красив блясък... 

На слънце имат уникален блясък

На сянка са деликатни и светли


Като дълготрайност сенките са просто уникални! Наистина държат по повече от 12 часа без избледняване и без падане под очите. Единственият момент, в който се ронят е при самото им поставяне, затова ще повторя съвета си от предните постове – първо си гримирайте очите и след това лицето.



Пигментация 4/6
Блясък 6/6
Дълготрайност 6/6

Бих препоръчала тази палитра като пролетна, защото е много нежна и сенките стоят съвсем светло на очите, не са подходящи за интензивен или вечерен грим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар