четвъртък, 5 май 2016 г.

the Balm и палитрата сенки Nude'tude

Отлагах малко този пост, защото времето не ми позволява да направя хубави снимки, прелестни... Извинявам се много...
Nude’tude e известна от доста време. За тази палитра са говорили много други блогъри преди мен, но не мога да не пиша нещичко и аз за нея. Тя е... просто СТРАХОТНА. Особено, ако си падате по:
а) нюд грим
б) вечерен грим
в) меки, почти „мазни“ като усещане сенки
г) страхотно издържлив грим
Опаковката на палитрата е картонена и е с много сладък дизайн. Обвита е в тънък плик със същия вид като самата кутия. На гърба на плика са написани имената на сенките и техните цветове, написан е състава на сенките и е показана четката.
Кутията не е тежка, затваря се с магнитен механизъм и спокойно може всяка дама да си я носи в чантата, ако се налага да преправи грима си и от работа директно да излезе на вечерно събиране или просто коктейли с приятелки. Когато отворим палитрата виждаме, че вътре има голямо, удобно огледало, което е просто чудесно, има 12 сенки и една малка двустранна четка (аз лично никога не съм я използвала, много твърда ми е, но за много спешни случаи предполагам, че ще свърши работа).


Pin-up звученето на тази фирма е много силно и тук отново се проявява под формата на закачливите разголено нарисувани мацки по кутийката. Аз много им се радвам и всеки път, когато ги погледна се усмихвам. Имената на сенките предизвикват у мен същата реакция J Редът им е от съвсем нежно и светло към по-тъмни тонове.






Sassy – прекрасно бяло с леко сребрист отенък (точно сега, докато пиша ревюто и го гледам ми прилича на малка снежна пряспа)
Snobby
– блестящо златисто жълто (под бялата преспичка, това е същинско златисто слънце)
Stubborn
– прекрасен светъл розово-прасковен цвят ( на моите клепачи изглежда по-скоро розов)
Stand-offish
– бронзово кафяво с червен подтон, много топъл и красив цвят
Selfish
– много интересен цвят, нещо между кафяво и сиво
Sultry
– топло кафяво със сатенен финиш
Sophisticated
– тъмно кафяво със бронзов блясък
Seductive
– златисто бронзово-кафяво
Sexy
– бургунди с матов финиш, определено в него се усещат ясно нотките на червено и кафяво
Silly
– кафяво с малки блестящи частици
Serious
– черното в тази палитра
Sleek – тъмно кафяво



Палитрата е с много добра пигментация, а последните две сенки от тъмния спектър спокойно може да се използват вместо очна линия, когато човек няма време или не му се занимава.
Тук е моментът да отправя предупреждение – много леко и нежно работете с четката, защото сенките са толкова меки, че ако натиснете ще вземето прекалено голямо количество и ще трябва леко да поизтърсите четката.

В заключение – чудесна палитра, закачлива, за всякакви случаи, подходяща за професионалисти, но и за начинаещи в гримирането.

2 коментара:

  1. И на мен ми прави приятно впечатление рin-up-а на марката. Не съм ползвала техни продукти, но това определено ги отличава.

    aoi-box.blogspot.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С извинение за огромното закъснение на отговора...
      Точно стайлингът на продуктите им е най-привличащото на пръв поглед нещо, след това хубавото е, че и самите продукти са със страхотно качество!
      Поздрави, Ина :)

      Изтриване