сряда, 24 август 2016 г.

Есенно настроение с AURA и Maybelline

Наскоро майка ми, усещайки есенните настроения, които ме обхващат, реши да ме разведри и ми подари червило, молив за устни и контур-стик, напълно подходящи за августовската ми меланхолия. Обичам подаръците, а такива от мама са безценни и настроението ми отново е на ниво.





Течното матово червило на Аура (625 Break the Rules) е прекрасно! Уникален цвят, за който доскоро мислех, че не ми отива и не желаех да използвам, но го нося вече няколко дни и установих, че ме кара да се чувствам много... секси и уверена в себе си (не мога да отрека влиянието на цветовете червило и грим върху женското настроение). Издържливо е, стига да не ядете мазно, защото тогава се изтрива най-вече по средата. Гледката не е красива и се налага да бъде подновено. Изключително красив матов цвят, момичета, ако имате смелост и обичате тъмни тонове - пробвайте го!
Моливът е също на Аура (номер 58, не намерих да има някакво име). Мекичък е, толкова, че успях дори да го счупя докато разопаковах самия молив... Сръчна съм, без никакво съмнение! Формулата е дълготрайна, а цветът много добре си хармонира с този на червилото ми. Отново съм супер доволна и от този продукт. 




Контурът
Maybelline Master Contour V-Shape Duo Stick се предлага в две цветови вариации – светла и медиум. Аз имам по-тъмната медиум версия и съм на мнение, че цветовете са красиви, не прекалено тъмни и добре се справят с леко, ненатрапчиво контуриране. Не бият на очи, размазват се лесно с пръсти (прекалено лесно! Внимавайте, да не го разнесете много, защото ще се размаже по цялото ви лице) Моят метод за контур с този стик е - нанасям малки линии, където искам повече контур и разнасям с леко потупване на върховете на пръстите си.
По-светлият цвят използвам за основа, над която слагам хайлайтър, защото определено предпочитам прахообразните хайлайтъри.





Бях ви обещала една цялостна визия и грим с тези продукти и ето го резултатът! Допада ли ви, прелестни???





Няма коментари:

Публикуване на коментар