сряда, 1 февруари 2017 г.

Любовно-февруарски *Giveaway*

Добро утро, прелестни 💗
Спонтанно отскочих до дрогерия Лили сутринта... Просто за да проверя дали са заредили новите колекции на
Catrice и Essence.
И още по-спонтанно реших, че след като идва мой много любим момент-празникът на любовта и виното, е време за малко раздаване на подаръци.
Освен това някак ми беше тъжно, че ще зарадвам само 1 човек и затова изведнъж се роди идеята да има 2 сходни, но все пак различни подаръка и две усмихнати от мен момичета.
Подаръчетата* са:
Подарък 1. Душ-гел
Palmolive Chocolate Passion (мммм, вкуснооо)
Червило и молив от новата колекция на Еssence в цвят P.S. we love pink

Подарък 2. Душ-гел Palmolive Vanilla Pleasure  (обичате ли ванилия или предпочитате канела, момичета?)
Лак за нокти от новата колекция на Еssence в цвят 02 pink party only with you
Шоколад  
Heidi с боровинки



Начало 01.02.2017   Край 08.02.2017
Условия:
1. Да харесате тази публикация и страничката The Eyeliner Tragedy
2. Да споделите публично снимката
3. Коментирайте под поста във фейсбук кой празник предпочитате да празнувате през февруари-на виното или на любовта??? (а може би и двата)
4. Всеки може да участва само по един път.
5. Важи само за територията на България.

Пожелавам на всички успех! Обичайте се и радвайте с усмивката си всеки ден!

*изрично подчертавам, че всичко е избрано и закупено от мен, с мои лични средства.

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love! 💖

2 коментара:

  1. Страхотни подаръчета! <3 И аз ходих до "Лили" вчера за новите серии на Катрис и Есенс в почивката. :D

    ОтговорИзтриване