понеделник, 27 февруари 2017 г.

First impressions Essence *Try it. Love it* 2017

Честит понеделник, прелестни!
Днес ми е пролетно и някак
essence-ко, именно затова и реших днес да ви запозная с една малка частичка от лимитираната пролетна колекция.


Нека ви представя двата продукта, които повдигнаха настроението ми, със сладкия си външен вид.



Гланц за устни
Рядко си избирам нещо различно от матови червила и гланцове, но този път си взех гланц с ефект „мокри устни“. Избрах, както винаги... Розовия вариант. Дотук няма други изненади. Има стандартната форма и апликатор. Светъл и напълно прозрачен розов цвят, с който аз лично изглеждам, все едно съм се наяла с любимите ми мъфини/донъти със ягодово-сметанов крем и бял шоколад... Гланцът има лек аромат, не е дразнещ и изчезва почти веднага. Като трайност-характерното за всеки гланц, подновявам го на около час, час и половина, ако не се храня. Устните ми се чувстват доста добре с него. Опитвам се да се възприема отново с нещо различно от матирани устни.


Палитра за очи и лице
01 glow for it
И тук няма изненади в избора ми-отново избрах палитрата, в която има розово... (очевидно ме очаква една много розова пролет 2017)
Тази малка палитра е отново с типичната за бранда пластмасова опаковка, която се затваря с щракане. Прозрачна е и цветовете се виждат чудесно.



Съдържа един хайлайтър, един руж и четири броя сенки за очи. 
Повърхността на сенките е неравна и по нея няма някакви принтове. Не мога да обясня адекватна причина, но палитрата много ми напомня на сатен. Сатенени рокли, сатенени завивки, ранно утро, черен чай със жасмин и току-що разцъфнали черешови цветове (напълно random изброих първите асоциации, които цветовете създават в мен).
Хайлайтърчето е много светло и по-скоро с жълтеникав отенък. Ружът е светло-розов и сатенен.



Сенки:
Първата сянка е много подобна на хайлайтъра като цвят-сатенена, светла и някак... каква изненада-сатенена,
Следващата е светло-розова, оприличавам я на онези японски пейзажи с аромат на череша.
Следва тоуп цвят-на моята кожа е нещо средно между много-много-много светло сиво и лила.
Последният цвят е кафяв и е много подходящ за леко очертаване на окото.
Сенките не са особено издържливи, на около 3-4 часа ги поднових за да не избледнеят напълно.




 Обобщено- 
Приятни и леки цветове, които не са особено пигментирани, но могат да свършат прекрасна работа за ежедневен грим на дамите, които не искат да експериментират цветово на работа. Ако обичате лек деликатен блясък и нямате проблем с освежаването на грима на около 3-4 часа-смело напред!

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love! 💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар