сряда, 8 март 2017 г.

*08.03.2017 Ден на Жената и малко идеи за подаръци*

Реших, вместо обичайното за седмицата ревю, първо впечатление или друга козметично-гримьорска тема да си поговорим за днешния празник.
Един от любимите ми празници през годината.
Празник на жената.
Жената е:
*красота
*чар
*стил
*естественост
*грим
*усмивка
*страст
*любов
*амбиция
*въодушевление
*енергия
*трудолюбивост
*впечатлителност
*звезда
*слънце
*майка
*любима
*нежност
*сила....
И така до безкрай...
*Жената е цяла ВСЕЛЕНА!*

Добро начало на деня!

Подаръци за мен от майка ми и любимия ми 💝

На днешния ден реших да направя подаръци на майка ми и на майката на моята половинка. Не обичам букетите, защото винаги ми е много жал за откъснатото цвете и ми е мъчно да го гледам как бавно увяхва...

Закуска с една от най-любимите ми книги за четене (личи си по оръфаните корици, че сигурно съм я чела поне 30 пъти)

Не можах да не щракна и един близък кадър на прекрасната ръчно рисувана чиния. Една от приятелките ми е просто творец-рисува невероятни керамични съдове... Страхотна Софи!

По тази причина реших да направя нещо малко по-различно и направих два „букета“ от вкусни и красиви плодове/зеленчуци и да сложа по една малка картичка, написана лично от мен (другото, което не ми допада е да купувам картички с готов написан текст, защото обожавам да пиша поздравления и да влагам в тях личните си чувства към човека, за когото са)

Подаръчето за моята майка-тя обича зелено, репички и чери-домати, така че ги добавих към плодовете


Толкова цвят, аромат и красота има в  днешния ден.
Харесва ли ви моята идея, прелестни?
Бихте ли направили нещо подобно за ваши близки?

Подаръчето за майката на любимия-тя е фен на по-екзотичните плодове, затова добавих манго и грейпфрут (който за жалост не се вижда, защото е в основата)


Пожелавам ви страхотен празник и слънчево настроение-не само днес, но и през цялата година!

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love!  💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар