събота, 1 септември 2018 г.

10 неща, които трябва да направя през септември!


Здравейте, прелестни! 💖 Честит септември!
Благодаря на Маги за сладкото посрещане след лятната почивка и за вдъхновението, което ми дава чрез писането на този таг!
След лятното отсъствие и почивка се наложи да помисля трезво върху някои аспекти от живота си, писането на този пост ми помогна наистина да ги систематизирам. Може да изглеждат малко, или пък маловажни, но понякога именно дребните стъпки и мини-промените карат всекидневието да стане много по-добро.
Моите 10 са:

1. Да вляза във форма и да тренирам 4 пъти седмично-на това няма какво да му се коментира. Здраво тяло-здрав дух и обратното!

Тренировка с котка си е абсолютна забава. Котките са родени йога мастъри, които са способни да ви засрамят, колкото и да се стараете.

2. Да започна да се грижа по-редовно за косата и кожата си. Тялото ми заслужава уважение и грижа. Време да си ги позволя.
3. Да експериментирам цветно с дрехите и грима си-винаги си казвам, че ще го направя и обикновено ми се получава само за седмица, след което се връщам към старите навици. Надявам се този път да е за доста по-дълго време.

Любимите ми сигурни цветове... Трябва да ги разнообразя поне малко!

4. Да спя цели 8 часа поне за 3 пъти в седмицата-засега това не се случва и съм перманентно изморена, докато останалите ми приятели се забавляват около мен.
5. Да се запиша на курс по нещо, което наистина ми е забавно и ме кара да се вдъхновявам и усмихвам.

Дали ще е курс по готварство...

По фотография, по грим или пък нещо съвсем различно, няма значение! Важното е да се учим, докато сме живи.

6. Да си купя поне по един чифт обувки и ботуши на ток за есен/зима 2018-2019 (разбира се, освен редовните кецове и удобни обувки) Всяка жена има нужда от чифт красиви токчета!
7. Да пиша редовно в блога-поне веднъж седмично.


Тази купчинка мен чака... Да напиша ревюта, да им се радвам и да експериментирам с тях.

8. Да отделя време на себе си като самостоятелна личност и да отстоявам собствените си идеи и желания. Аз съм си аз, не съм само част от двойка или част от работен колектив.

Всеки от нас е съвършена и завършена вселена, прелестни 💖

Търсете красотата в малките неща-понякога едно цвете или няколко капки дъжд може да ви вдъхновят.

9. Да не си позволявам да изпадна в меланхолично настроение от идващия есенно-зимен сезон (и приближаващия ми 30ти рожден ден...)
10. Да се забавлявам поне една вечер седмично с приятелки, само в женска компания!

Излизането с приятелки не е глезотия, а необходимост. Не сме само работници, шефове, домакини, мами, възпитателки и чистачки. Ние сме ЖЕНИ!

Добре дошла, Есен! Бъди сладка, топла и добра към нас 🍁🍎🌞

Ииииии реших да добавя малка подробност!
11. Да отида до Италия, Германия ииии... където още успея.

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love! 💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар