четвъртък, 27 септември 2018 г.

*SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick* ревю


Здравейте, прелестни! 💖
Това ще бъде съвсем кратичко ревю на много приятен продукт.
Говоря за едни от любимите ми течни червила-тези на
Maybelline. Те не са нови, вече са на пазара от около година (ако не греша). Мисля, че оригиналният асортимент е около 10 цвята, а след това се появиха допълнителни цветове. Наред с течния мат на Голдън Роуз, те се превърнаха в мой огромен любимец.

Красотички!
Опаковките са обикновени, леки и пластмасове, в светлата гама, което ги прави много податливи на зацапване-видно от моите броеве.
Имам 4 от цветовете им и всичките се справят идентично на устните ми.
В началото, когато ги нанеса са лепкави, съхнат малко по-бавно от приятелчетата си на Голдън Роуз, но след като изсъхнат напълно са бетон. При мен не помръдват, дори когато си хапвам нещо, което ги прави безценен съюзник в напрегнатото ежедневие. Изсушават доста, но всички матови червила го правят и не мисля, че това е изненада за някоя от вас. Чистенето става единствено с двуфазен демакиант, не пробвайте с мокри кърпички, защото ще останете неприятно изненадани от усещането.


Плътни, красиви цветове

Позволяват подновяване без да се „цепи“ цветът или да оставя така омразната линия от вътрешната страна на устата. Ако искате по-специфичен цвят, можете най-спокойно да смесвате червилата, докато са мокри. Получава се супер!
Апликаторът е малко специфичен като форма, усещането от него е леко твърдо и аз предпочитам да нанасям червилата с четка. Да не подценяваме и факта, че четката винаги позволява двойна прецизност и липса на излизане от контура на устните.
Бих ви посъветвала да внимавате при избор на цвят, защото има няколко много светли, нюд, привлекателни цветове, които дори на кожа с нормален, не прекалено силен тен, изглеждат вещерски и твъъърде разболяващи.



Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!



Love! 💖


Няма коментари:

Публикуване на коментар