вторник, 2 февруари 2016 г.

Sleek i-Divine Ultra Matte v2


Напоследък съм в период на изключително интензивно желание за гримиране всеки ден... И това ме провокира да си накупя един куп нови продукти. Радост и въодушевление за всяка жена :) палитри... единични сенки... хайлайтъри... руж... спирали. Моят РАЙ!
Палитрата на Sleek i-Divine Ultra Mattes v2 е едно от попаденията ми сред сенките.
Бюджетно е едно от най-изгодните неща, които съм намирала (тук е мястото да спомена сайтът, от който предпочитам да поръчвам - много коректни и бързи са www.makeupbuthow.com. На снимката показвам първия опит с някой нейни цветове, а в най-вътрешното ъгълче на очите съм използвала малко блясък от една моя стара палитра LA colors. Просто защото, колкото и да обичам матов грим, почти винаги накрая се оказвам с доста добавени перлени и блестящи акценти.
Палитрата е с 12 изцяло матови сенки в прекрасни тонове. Силно пигментирани, много нежни и поддаващи се на блендиране. Съдържа и прозрачно листче с имената на сенките, както и един абсурден за използване апликатор, който след малка проверка се оказва, че може да се използва все пак поне за swatch-ове.
Тук съм добавила имената на цветовете и се опитах възможно най-точно да предам реалните им цветове. От цялата палитра има само два отенъка, които не харесвам, защото на моята кожа изобщо не се виждат - Flesh и Dune. Използвам ги за да омекотявам силата на останалите цветове.
Обожавам палитрата и вече знам, че ще сме неразделни приятелки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар