понеделник, 29 февруари 2016 г.

Catrice - Longlasting Eye Pencil, Blush Artist, Liquid Camouflage

Здравейте, прелестни!
Днес  е ден за ревюта на няколко продукта, всичките на
Catrice Cosmetics.
Ще започна със моливите за очи, два на брой и прекрасни!
Първият е Дълготраен и водоустойчив молив за очи в нюанс
090 Petrol And The Wolf, който е тюркоазено зелен и неустоим. Открай време съм фен на този цвят и когато го видях не можах да устоя, въпреки че имам доста моливи за очи... Цветът е много ярък и дълготраен, а водоустойчивото, както винаги и този път е на ниво.
Вторият е Дълготрайният молив за акценти Made to stay 010 In The Mood For Nude, който аз използвам за вътрешната част на окото си. Има чудесен телесен цвят, но въпреки това е видим и отново е водоустойчив. Прави очите да изглеждат по-широки и озарява погледа. Най-вече си го слагам, когато усетя, че съм изморена привечер и има абсолютно видим ефект.



Държа да отбележа,че докато правех снимките за този пост си дадох сметка, че ми е свършил демакианта за водоустойчив грим и прекарах няколко неприятни минути на мивката, търкайки ръката си с мазнина и след това с веро... Чак тогава се изтриха и двата молива. Смятам да си ги използвам докрай с огромно удоволствие и пак да повторя след това.
Следващият продукт е коректорът от новата серия, която пуснаха на пазара. Отново съм изключително доволна от това малко чудо. Нарича се Liquid Camouflage и определено си заслужава името – този малък войник печели в борбата срещу умората и скрива всичките ми следи от кръгове и изтощение, видими под очите. Моят цвят е 010 Porcellain. Нанасям го с удобната му четчица, а блендвам към фон дьо тена с гъбка или бютиблендер с леки потупвания.  След часове се събира съвсем леко на гънчиците под очите, но като цяло си стои на мястото и изглежда прекрасно. Има парфюм в състава му, съвсем лек е и на мен ми харесва, макар че сигурно ще има и хора, на които това няма да допадне. Дотук се разбираме и вече го слагам при всяко гримиране в зоната на тъмните кръгове под очите ми...



Last, but not least... Кутийката с три тона руж Blush Artist в тон 020 CorAll I Need.  Предлага трио леки приятни цвята прахообразен руж с чудесна пигментация. Аз си избрах тази разцветка, защото се влюбих в първия интензивен розов цвят, а и ми хареса хармоничното съчетание между трите.


Първите два при мен стоят със сатенен финиш, а последният е малко по-блестящ и изглежда по-скоро като светъл коралов хайлайт на моят тип тен на лицето. Използвам и трите в различните си видове грим, много добре вървят ако човек обича да си контурира нежно лицето– тогава ружът изпъква още повече на бузките. 
В заключение – не съм разочарована и новата колекция определено е СТРАХОТНА! Нямам търпение да опитам и другите продукти от нея, но гледам да не си препълвам отново козметичната чанта, защото направо се пръска по ръбовете... Продължавайте в същия дух, Catrice!

Няма коментари:

Публикуване на коментар