сряда, 9 март 2016 г.

Maybelline New York - Master Blush Review

Прелестни! Малко окъснях с поста за тази седмица, но още не мога да си отпочина от прекрасния фестивал, на който бях през почивните дни... Вчера бях решила да пиша, но проспах половината ден и не се получи.
Така или иначе, днес отново съм с вас, надявам се да съм ви липсвала!
Тази седмица постът ми е относно новият ми руж. Напоследък се улавям, че съм на вълна пролет и използвам доста по-светли и нежни тонове, както при сенките за очи, така и при ружовете. От виненочервено и цветове от типа на нар, преминавам плавно към светлорозово, коралово и прасковено. Тенденцията започна със закупуването на палитрата на
Catrice – Blush Artist, а сега продължава със единичен руж Master Blush на Maybelline New York.

Ружът е в много сладка малка черна кутийка, която се отваря чрез плъзгане на капака нагоре (знаех как се отваря, но моят беше много плътно залепен с лепенка и почти изкъртих кутийката...). Вътре няма четка, за което съм по-скоро доволна – повече място за самият продукт, а и ми е спестена една ненужна и (в повечето случаи) недостатъчно качествена четка.
Самата пудра е прахообразна, много нежна и много интензивно пигментирана.

Аз си избрах цвят, който е смесица между розово и коралово и нанесен изглежда много нежно. Определено не е зимен тон, подходящ е за пролетта и според мен ще изглежда добре и при по-тъмен летен тен. Внимавайте, защото позволява надграждане на цвета и ако случайно попрекалите има опасност да заприличате на клоунче.


 Един съвет от мен е да изпробвате първото мацване на пудрата с четката на ръката си – ще установите как реагира четката на пудрата и дали я нанася достатъчно гладко, както и какво е точното количество, което ви трябва и е подходящо за тенът ви.

Специално съм сложила малко повече руж, за да се вижда как изглежда и се надявам да се отличи от контура, въпреки тъмната снимка... :)
Много съм доволна от ружчето към този момент, добро е за класът си и цената си от около 11 лв ( тази седмица беше на промоция в ДМ на 9 лв)
А вие момичета, имате ли вече пролетно настроение и цветове в грима си?

Няма коментари:

Публикуване на коментар