вторник, 2 август 2016 г.

Любими лакове - лято 2016

От доста време се каня да ви покажа различни мои лакове и днес осъществявам идеята си. Нямам много лакове, обикновено ги използвам за 4-5 месеца, след които ги изхвърлям преди да са изсъхнали. Винаги се лакирам на два пласта и използвам или топ лак, или цялостната система за лакиране на Catrice. Друг често използвам продукт от мен са капките за бързо изсушаване на лак на Burjois, а лакочистителят ми е зеления от серията на дрогерии Лили. Това най-общо са процедурата и продуктите, които използвам, като освен това всяка година правя поне по 2 месеца почивка, в които слагам маски и заздравители за нокти.
Любимите ми лакове за лятото са в свежи цветове – предимно розово, коралово и синьо-зелено. Единствения цвят, който не обичам особено как изглежда на ръцете ми е жълтото. Винаги ми харесва колко е живо, вибрантно и носещо енергия, но лакирам ли се... Ситуацията се променя.



Синият лак е на
Sally Hansen (360 Tidal wave) – един слой е прозрачен и недостатъчен, дори и в два пласта пак има известна прозрачност (малко като стъклен ефект), но отенъкът му е прекрасен. Издържливост – около 10 дни при мен със слой от топ-лака (101) на същата марка (същото се отнася и за кораловият лак (380 Malibu Peach) на марката)


Тревно зелено
(18) – на Golden Rose, има страхотна покривност, един слой е напълно достатъчен! Като издържливост е средна хубост – около 4 дни.


На снимка изглежда по-скоро тюркоазен, но на живо е тъмен, красив тревно зелен цвят 

Мента
(65) – на Golden Rose, нуждае се от поне два пласта, за да стои красиво, издържливостта му е същата-4 дни.


Плътно малиново розово (21) на Golden Rose – добрата му черта е чудесната покривност – само един пласт сам по себе си изглежда прекрасно. За цветът дори не споменавам – обожавам го! Иде ми да си изгриза пръстите на ръцете, защото ми напомня за плодчета.


Прозрачно розово
Perfect  – това тук наричам моето „кифленско“ розово лакче, когато се сложи на два пласта и отгоре се постави топ-лак, имитира цветът на доста гел маникюри, които съм виждала. Издържливостта му е чудесна (като за цената му) 5-6 дни.


Цикламено розово
(Soul mate) на Orly – страхотен плътен цвят,  много удобна и тънка четка (както всички на марката). Издържливост – седмица.


Пъпешово (82
A Gallon of Mellon) на Catrice – един чудесен цвят, почти идентичен на кораловият на Сали Хансен, но с по-забележим розов отенък. Правилно направен със системата за маникюр на марката издържа 9 дни, което го прави много добър бюджетен вариант, за дамите, които не искат да дават над 5 лв за всеки лак.


Светло розово
(97 Love affair in Bel Air) на Catrice – на снимката е поставен само един пласт – сами виждате, че не е от най-покривните. Когато се постави втори слой изглежда уникално красив – напомня ми на сватбен лак.


Пепел от рози на
Sally Hansen – красив, плътен, нежен цвят. Винаги, когато го погледна на ръката си ми напомня за току-що разцъфнали храсти магнолия. Издържливостта отново е на ниво.
Като лично разсъждение мога да кажа, че от тази марка червеният (470
Red eye) и пепел от рози лакът (250 Throwing shade) са най-плътни и наистина държат по 10тина дни без да се напукат и обелят.



Може би при мен резултатите са такива, защото нокътната ми плочка е доста суха (мечта за много момичета). За сметка на това изключително бързо се отегчавам от носенето на един и същ маникюр и в рамките на няколко дни се лакирам отново.
А вие, прелестни, по колко време издържате с един и същ цвят лак за нокти? Имате ли любима марка лакове? А цвят????

Няма коментари:

Публикуване на коментар