вторник, 9 август 2016 г.

Мини пазаруване - козметика Aura *So Dolly, So Sweet*

Започвам седмицата с две нови покупки и един подарък, произтичащ от тях.
Още, когато видях, че има нова мини-колекция на Аура и то розова, принцеска и сладка, знаех, че ще си купя поне едно нещо. Името й е
So Dolly, So Sweet и много ми допада.
Вчера, минавайки през магазина имах достатъчно време и влязох за да си избера. Заварих промоция на марката – купуваш два продукта от новата колекция и печелиш нещо по избор от няколко зададени продукта.


Купих си светло розов руж (227 Sugarbabe) От много време насам бях решила, че искам съвсем нежно розово, защото повечето ружове, които имам имат лека прасковена нотка или по-червеникав отенък и с този уцелих в десетката. Слага се лесно, не е натрапчив и е идеално допълнение за романтичен грим. Явно сега преживявам повторно детство с желание да бъда принцеса, прелестни!

Както винаги - едва купен и вече съм успяла да направя кутийката непоправимо мръсна.


Вторият ми продукт беше лак за нокти – по-крещящият цвят от двата възможни (438 Miss Patisserie), защото сред лаковете си имам доста светло-розови и нямаше смисъл да взимам лакчето с цвета на ружа ми.
Лакът е доста плътен като покритие, на снимката съм сложила само един пласт, като той изсъхна доста бързо и добре се справи със самоизравняването си на полуразрушената ми нокътна ми плочка...



Като за поставен само един пласт, бих казала - отличен резултат!

Тепърва ще преценявам и ще ви говоря за издържливостта на двата продукта.
А подаръчето ми е глос за устни в прозрачно карамелен цвят (510 Light Caramel). Тежичко и леко лепкаво е, но аз точно това търсех в случая. Не се маха лесно и ако сте склонни да преживеете лепкавото усещане изглежда красиво на устните.


Отгоре е глосът, отдолу е ружът
Харесват ли ви малките ми покупки, прелестни???

2 коментара: