петък, 16 септември 2016 г.

Есенни цветове *Catrice* & *Essence*

Новите есенни колекции на Catrice и тази на Essence излязоха паралелно, както обикновено. Чудесни колекции, които бих казала, че някак се допълват взаимно. Но имам шкаф, препълнен със козметика, така че с голяма мъка в сърцето, реших тази година да заложа предимно на продуктите на Catrice (това не ме спря впоследствие да не спазя решението си и да си купя ново червило и гланц за устни на Essence – просто не ме бива във въздържането от пазарене)


Тук съм без грим сутринта

А тук - след няколко часа със грим

Започвам с червилото Essence Long Lasting 28 - прекрасен цвят в кафявата гама. Разкошно червило. Мисля, че ще го използвам всеки ден, влюбена съм, сигурно поради причината, че не съм използвала никакви продукти за устни в кафявo от години. Като консистенция е меко, нанася се много нежно на устните (аз лично го попивам със салфетка, за да удължа живота му и да го направя по-матово) Пих вода и кафе с него и избледня леко, но равномерно, не остави грозни петна. Леко изсушава устните, но не е дразнещо. Цветът изглежда изключително елегантно.



От колекцията на
Catrice се сдобих с четка за контур и фон дьо тен, а също допълних колекцията с лакове с още един.
Четката за контур – на мен ми харесва и ще влезе в постоянна употреба – може доста прецизно да се нанесе контур, аз самата в първия момент се обърках и нанесох твърде много прахообразен продукт върху фон дьо тен, над който няма пудра и доста се стреснах да не стане на линия или грозни петна... Но не – четката си свърши работата и напълно го разнесе. Доволна съм.


Фон дьо тен 
HD Liquid Coverage беше дългоочакван продукт за всички – аз самата използвам All Matt + на същата марка, но бях изключително любопитна какъв ще се окаже новият му събрат. Опаковката е много приятна на външен вид, като капкомер е, консистенцията на продукта е по-скоро течна, отколкото кремообразна, затова внимавайте какво количество капвате (аз оплесках грозно масата при първото слагане)
Много дълготраен и издържлив е – изпробвах го по обичайния начин – докато тренирах танци в залата. Изпотих се, но го попих с матиращо листче и всичко си дойде на мястото, а контурът и ружът ми не изчезнаха. Не усещам изсушаване на кожата и не я задушава, въпреки че е по-плътен от другия ми фон дьо тен. Бих казала, че покритието му не е пълно, а поне при мен е по-скоро средно и изглежда красиво и естествено върху лицето. Аз си взех
010 Light Beige, защото през зимата тенът ми става много по – светъл, отколкото е в момента.




На сянка

На слънчева светлина

Лакът, който взех е в тъмно лилав цвят със сладкото име
120 Berry Necessary! и е особено подходящ за настъпването на есента. При нанасянето си не става на черти, изглежда плътно и красиво. Абсолютно идентичен е като качество на повечето лакове на марката, а аз съм им много голям фен (дори бих казала, че са ми много по-голям фаворит от Sally Hansen, например).

Тази снимка, определено не показва точния цвят на този лак за нокти



Един пласт лак

Два пласта лак изглеждат много плътно и красиво, на тази снимка мисля, че цветът изглежда най-близко до вида си на живо


Като заключение искам да кажа, че продуктите определено си струват – могат да заместят и да се сборят като качество с много по-скъпи продукти успешно. БРАВО *Catrice* & *Essence*!Отново не ме разочаровахте!

2 коментара: