вторник, 3 януари 2017 г.

First Impressions *Catrice PRÊT-À-LUMIÈRE*

Здравейте, с първата публикация за тази година, прелестни мои 💖
От лимитираната колекция на Catrice PRÊT-À-LUMIÈRE, реших да изпробвам два продукта, а именно течен и прахообразен хайлайт.
Първите ми впечатления, когато взех продуктите, ще прочетете тук!
Течният се предлага в два цвята, като моят е класическо златно. Прахообразният, който избрах е розово-златен, каквата беше тенденцията на 2016 година.


Дефиниращ блясък за лице (С01 Golden Glow)-пластмасово малко шишенце, устойчиво, с много добро затваряне. Чува се щракане, когато е затворен правилно и няма никаква опасност да се разтече в чантата ми.
Нанася се чрез апликатор, няма капкомер, което аз отчитам като лек минус, защото (признавам си-виновна!) много обичам да капна няколко капки хайлайт във фон дьо тена си, за някои области на лицето. Текстурата на продукта е абсолютно течна и с него трябва да се работи бързо, защото в противен случай засъхва и не може да се блендира добре. Дава много интензивен златист блясък на лицето, дори и самостоятелно нанесен, но аз все пак обичам да го използвам, фиксирайки го, с пласт прахообразен хайлайт.





Highlighting powder (C03 Prismatic Pink)-отново пластмасова малка кутийка, прозрачна, цветът на продукта се вижда перфектно. Малко паянтова, но предполагам, ако не бъде изпусната от високо, няма опасност да се разпадне. Затварянето на кутийката отново е солидно-няма шанс чантата ви да се превърне в докосната от цар Мидас.
Продуктът се разпрашава доста-при работа с него, препоръчвам да имате мокра кърпичка около себе си. Цветът е розово-златист, и на моята кожа изглежда по-скоро като нежен блестящ руж. Използвам го именно под тази форма.




Трайността и на двата продукта е много прилична-около 3-4 часа преди да се наложи да подновя блясъка на лицето си (отбелязвам, че е добре да подновявате само с прахообразен продукт зоните на лицето си, които ще озарявате, защото е възможно при използването на течен продукт, върху веднъж вече нанесен прахообразен, да се получи неравномерен и „накъсан“ ефект)
 За дрогерийна козметика това си е живо попадение и ми харесва много.

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love! 💖

2 коментара: