петък, 13 януари 2017 г.

*L'Oreal Infallible Mattifying Primer* впечатления

Най-сетне отново имам достъп до нормален интернет... Колкото и да се наслаждавах на зимната гледка и домашния уют, определено мога да кажа честно-липсвахте ми много, прелестни 💖💖💖
От няколко месеца със пропуски използвам още една основа освен любимите ми
Benefit & Catrice.
Бях решила, че ще ми бъде полезно да изпробвам и нещо малко по-различно и си купих дрогерийна основа-L'Oreal Infallible Mattifying Primer. Още от самото купуване бях леко резервирана, защото фон дьо тенът от същата серия предизвика отвратителен обрив по лицето ми, нооо основата се оказа „невинна“ по този показател.



Опаковката е под формата на тубичка,  от която се изстисква нужното количество. Цветът й е прозрачен със черни елементи, усещането ми за самата опаковка е нормално. Нищо твърде крещящо или грозно, просто обикновен и приятен стайлинг.
На първо четене-основата е гелообразна, но когато я изстискате от тубичката и се загрее от топлината на пръстите ви става почти течна и малко мазна като усещане. (типично за всяка силиконова основа от този тип, всъщност)



Разнася се много лесно на лицето и държа да подчертая, че не е нужно да използвате голямо количество от нея преди да положите грима си. Тук важи правилото „Колкото по-малко, толкова по-добре“.
По лични наблюдения, когато я сложите на лицето цялостно, е хубаво да изчакате няколко минути, защото има известно „попиване“ в порите на основата.
Силиконова е и се очаква да дава красив и гладък завършек, без видими пори на лицето.
Неволно няма как да не сравня усещането от този праймър с усещането на Maybelline Baby Skin (някак Мейбълин ми е с една идея по-силиконов) ... 




*Резултати*:
Опаковка-хигиенична е, одобрявам.
Усещане-носи се леко, не предизвиква чувството за напълно удавени и задушени от силикона пори на лицето.
Дали удължава живота на грима-не бих казала, че е кой знае какво, с нея грима ми има нормален живот от 4-5 часа без нужда от „пооправяне“ и около 7-8 часа преди да започне да си отива около носа.
Дали се размазва-категорично не (като имате предвид, че в момента е зима и това е основа, предназначена, за по-скоро комбинирана към мазна кожа, а моята е нормална, със сухи участъци) Имам усещането, че ако я нося през топла пролет или през лятото, ситуацията ще е напълно различна и то не в особено положителна насока...
Дали запазва матиран грима-при мен го запазва матиран напълно за около 4-5 часа. Прави чудесен контакт между кожата на лицето и фон дьо тена ми.
Скрива ли порите-НЕ. Колкото и да изчаквате да попие в порите и да положите допълнителен пласт, колкото и да опитвате да го нанасяте леко и с кръгови движение в зоните с по-видими пори... Тази основа просто не ги прикрива.
*Заключение*-
Love-hate връзката ми с Лореал се дължи на факта, че често техни продукти ме разочароват напълно и винаги си казвам, че няма да пробвам отново нещо тяхно. За този продукт мога да кажа, че е приятна бюджетна основа, нищо особено, но върши работа през зимните месеци и смятам да я използвам, в случай, че нямам достъп до двата ми любимеца.


Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love! 💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар