четвъртък, 15 ноември 2018 г.

*Vivienne Sabo* първи впечатления


Здравейте, прелестни! 💖
Навън е малка зима, а щом кажа зима... това означава КОЛЕДА!
Настроението ми започва да бъде коледно, въпреки, че е ноември
. И си искам подаръците по-бързо!
Ноо, по същество-марката
Vivienne Sabo ми беше интересна от доста време насам и когато ги открих в Cruel Parfumerie, си взех палитра, матиращи листчета, молив за вежди и водоустойчива спирала.


Палитрата, която е взех от серията
Plume. Опаковката й е пластмасова, прозрачна и съдържа предпазен пластмасов лист с името и логото на серията. Както винаги, предпазния лист го изхвърлих веднага и го няма на снимките-признавам се за виновна!


Моята палитра е в розовия си вариант, като има втора-нюд палитра.


Самите сенки са 8 на брой, с доста добро за дрогерийна палитра качество. Цветовете са изключително красиви-фаворит ми е златната сянка-на пръв поглед, преди да я изпробвам на ръката си и в грим, си помислих, че е най-обикновено, банално златисто, нооо определено останах изненадана от сладкия розов блясък, който се разкри.
Неприятно ме изненада черната сянка, която е доста тебеширена и със слаба пигментация.




Разбира се, сенките се разпрашават, но нищо драстично-аз съм свикнала да взимам малко с четката и след това да наслагвам, докато постигна ефекта, който търся в дадения случай. Нещо, на което искам да обърна внимание е, че ако не сте фиксирали основата си с пудра, прелестни, рискът сенките да не се блендират добре е мнооого голям. Също така, не употребявайте повече от 3 цвята, защото ситуацията започва да изглежда леко кална.
Това в общи линии е характерно за дрогерията, така че нямам драстични забележки и спрямо цената си, мисля че това е чудесна палитра.


Моливът за вежди Brow Arcade, ми харесва изключително много. Не е супер мек, но не е и прекалено твърд-не драска, а в същото време няма да се изцапате случайно, от някое потреперване на пръстите ви. Цветът ми е 02, в повечето случаи избирам средните тонове, защото косата ми е кестеняво-лешникова и прекалено тъмните вежди изглеждат смешно на лицето ми. Трайността на този молив е просто прекрасна-докато не го махна аз, не се размазва и не изчезва.


Спиралата, която си купих, е водоустойчива версия на известната за бранда
Cabaret Premiere. Още в магазина консултантката ме предупреди, че се маха трудно, но пък аз точно това търся. Консистенцията не е нито твърде течна, нито твърде суха. Четката е силиконова, с много къси влакънца и ефекта от нея е чудесен-миглите ми изглеждат дълги, кукленски и не се слепват грозно. Чисти се само и единствено с двуфазен демакиант, но с него става бързо и безпроблемно. Прекрасна спирала, дори се чудя дали да не се запася с няколко бройки!



Матиращите листчета са в много сладка опаковка и са бледолилави на цвят-стандартни са, малко приличат на тези на
Essence като действие. В опаковката са 50 бройки-аз използвам огромно количество подобни продукти и почти всичките ми харесват, включително и тези.



Обобщеното ми мнение за марката е, че имат както много силни попадения, така малко по-слаби страни. Имат продукти, в които съм наистина влюбена и с удоволствие ще продължа да изпробвам формулите, които ще изкарат на пазара.

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love! 💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар