четвъртък, 23 април 2020 г.

Alverde Hydro Eye Roll-on


Здравейте, прелестни!
Преди около година започнах да използвам околоочния рол-он серум на Alverde, който е от серията Hydro. Цялата серия е хидратираща, както си личи по името и включва основа за грим, основа за червило и спрей за фиксиране/хидратация, които не съм опитвала. Взех си единствено околоочната грижа, защото бях много впечатлена от ниската цена, а и имах нужда от хидратация-зоната под и около очите ми винаги е била суха и много чувствителна.

Малка и удобна опаковка-чудесна за път, няма никаква опасност да се разтече в дамската ми чанта.

Опаковката на рол-ончето е пластмасова, не е в кутия, но го продават запечатано с лепенки. Отзад е подробно написан състава и срока на годност (доста голяма е). Капачката се отваря с отвиване и се вижда апликатор, който е под формата на метално топче.

Металната част определено си върши работата, лекото хладно усещане успокоява кожата ми.

Консистенцията на серума е водниста, без цвят и с много лек сладникав аромат, който бързо изчезва при нанасяне. В състава има алое вера и хиалуронова киселина, аз лично не чувствам дразнене или сълзене, когато го използвам, само леко охлаждащ ефект, който е поради металното топче.
Когато кожата ми е в нормално състояние, нанасям серума два пъти дневно-сутрин и вечер, преди лягане. Попива изключително бързо и не оставя лепкави следи, а кожата е леко озарена и много освежена като усещане.

Една опаковка ми стига за около 4 месеца.


С времето това ми стана изключително любим продукт и поддържам винаги една резервна бройка в шкафа си.
А вие пробвали ли сте го???


Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!
Love! 💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар