четвъртък, 31 март 2016 г.

Shopping Therapy в София

Съжалявам за закъснението с публикуването на пост тази седмица,но...
Неделя, понеделник, вторник и сряда прекарах на една малка импровизирана почивка със любимия ми мъж в разкошната ни столица... Сооофия, Соооофия, обичам тееее!
Излишно е да казвам, колко страхотно се чувствах и как се радвах на всяко нещо (с изключение на почти седемте часа път с автобус), което виждам и ми навява спомени.

Малко момиченце пред голяяяяяяяяяяяма сграда
Една голяма част от времето си прекарах в мързел и огромни разходки по магазините и из моловете и е време да покажа и в блога любимите си малки и големи находки.


Естествено най-любимата ми част беше Sephora – като типична дама и бюти блогър стоях, душех, опипвах и пробвах повече от час. Придобивките ми оттам са Too Faced- Chocolate Bon Bons палитра, бюти блендерче в розово, защото досега бях използвала само мини версиите, които не са удобни за цялостно нанасяне на фон дьо тен или контур и извита четка Sephora за очна линия Pro Bent Liner Brush #23.

Всички обичаме шоколадче :)

Розовото ни е от любимите цветове


Скоро за всеки един от тези продукти ще има и подробни ревюта в блога.

Изключителна радост ми достави и пазаренето на дребни гривнички от най-обикновено магазинче за дрънкулки по Пиротска.









След това купих подаръчета за майка ми – опаковка чай от жасмин, който тя обожава, мини сладурска възглавничка с шарена котешка муцунка и минерална гривна в огнени отенъци.


От своя страна любимият ми ме зарадва с прекрасна пролетно-лятна чанта в свежо жълт цвят ( не за първи път споменавам, че този човек има уникален вкус и проявява много старание, когато купува подаръци).


Това беше за днес, а още първите дни на следващата седмица ще се постарая да си направя поне три вида примерен грим с палитрата Chocolate Bon Bons за да е точно мнението и съответно ревюто ми J

Няма коментари:

Публикуване на коментар