сряда, 23 март 2016 г.

Sleek Matte Me Review

Ще започна с извинение за това, че на снимките съм без никакъв грим – последната седмица е момент, в който трябва да издържа без да се гримирам, защото имах леко възпаление на едното око и по лекарски съвет съм в период на напълно естествена красота! Да пристъпим и към самата тема...
Матовите устни са неудържим тренд, на който (признавам си!) съм подвластна и аз през последната година.
Течните червила на
Sleek – Matte me са същински фурор и създадоха доста противоречиви мнение из блог- и влог-средите през последните месеци. Аз дълго се колебах дали да си взема да пробвам и блогърският ми инстинкт не издържа и ме подтикна да го направя.
Снабдих се с най-светлия наличен цвят, а именно
Petalсладко розово, защото съм фен на нежното розово, а в матираната му форма просто го обожавам! Розовото си е толкова cute and girly 
Като първо впечатление – опаковката е като на обикновен гланц на марката – лека, пластмасова, с черна матова капачка, на която е името на марката.  Прозрачна е, което дава добра преценка за реалния цвят на червилото. Като цяло евтина и стандартна, има какво да се желае, но все пак това е
drugstore козметика... Цената е напълно достъпна, в България може да се намери в сайта на makeupbuthow.com (16лв), или да се поръча от сайтът на самата марка. 


В първите 30 секунди след нанасянето  Matte me изглежда като нормален блестящ гланц, но много бързо след това изсъхва и става матов. Тук е моментът, да кажа, че нанасянето е малко... tricky задачка, ако мога да се изразя така. Трябва да стане бързо и да не отива на места, извън устните, защото се трие доста трудно след това (аз си се оклепах здраво, защото не ми е особено удобен апликатора, вижда се и от снимките). Освен това трябва да е еднопластово – за разлика от другите червила и гланцове тук формулата „колкото повече-толкова повече“ не върви и дава доста отрицателен напукан, неравен и лесно изчезващ вид.




Много е дълготрайно и след като пих вода не му става нищо, 
swatch-нах го на ръката си за да направя снимка, пробвах да го измия с вода и не мърдаше (освен на мястото, където умишлено бях напластила два слоя и което се размаза със скоростта на светлината), със сапун започна да се измива след голямо търкане, а със продукт за водоустойчив грим изчезна за няколко секунди. Важно! Това червило е абсолютно неиздържливо на храна (поне при мен), а ако хапнете и искате да си оправите червилото, трябва да го изтриете цялото поради по-горе обяснения гаден ефект на напластяването. Така че: цялостно изтриване и нанасяне втори път, което мен не ме устройва особено.


Относно усещането – нормално като за всеки продукт за матови устни, сух филм, нищо драстично и не ме пресушава. Но аз съм привикнала на усещането за сухите устни, защото обожавам матов вид и съм изпробвала какви ли не червила.
J 


Съдържанието - Dimethicone, Hydrogenated Styrene Isoprene Copolymer Cresin, Silica, Diox, Titanium, Ide/CI77891, Red, Iron Oxide,/ CI77491, Yellow, Iron Oxide/CI77492, Bht, Propylparaben, D&C Orange No.5/CI145370:2, D&C Red No.6/CI15850:6
Въпреки всичко – абсолютната матовост, издържливостта, красивият розов цвят... Аз съм със смесено мнение и не съм сигурна дали бих повторила покупката.
Ако сте маниаци на матов вид и розово – пробвайте го и вие!

Няма коментари:

Публикуване на коментар