сряда, 16 март 2016 г.

TAG: Spring 2016

1. Коя е любимата ви напитка за пролетта?
Ягодов фреш.. мърррррр


2. Кои са любимите ви цветове за този сезон?
червено, синьо, лилаво, зелено, жълто, бяло ( всички цветове обичам, но най-вече нося червено, черно и лилаво за дрехи, независимо от сезона)
Малко миналогодишен пролетен спортен стил
3. Любима дреха или аксесоар за пролетта?
Тънък шал в ярки цветове или пък дантелен в нежни и пастелни цветове, многоцветни обици (като цяло си падам по бижутата много)
Едно от любимите ми бижута, независимо от сезона, но особено сладко за пролет
4. Любимо място за отдих и разходка?
Морската градина! Все пак съм варненка от глава до пети
J
5. Любими обувки?
Обожавам токчета, но рядко ги нося. Много по-често напоследък съм с кецове или ниски боти. Любимите ми са ето този чифт кецове
и ето тези токчета


6. Любим грим / любими продукти за пролетта?
Любимият ми грим за пролетта е много лек, в нежни цветове, предимно в розовата или прасковена гама, а любимите ми продукти за пролетта са нюд червилата и гланцове и ружът.


7. Място, където искате да се любувате на пролетта?
Навсякъде и по всяко време се наслаждавам максимално! Просто, когато погледна към слънцето и затворя очи или когато вдишам дълбоко и усетя аромат на разцъфнали дървета се чувствам свободна и щастлива.


8. Любимото ви занимание през пролетния сезон?
Танцуване, разходки, тичане, йога

Няма коментари:

Публикуване на коментар