петък, 11 ноември 2016 г.

Петъчно настроение

Напоследък се опитвам да не купувам твърде много продукти, защото не успявам да използвам всичко, което имам и често стигам до новите покупки, когато срокът им на годност е вече изтекъл... Нооооо...
В петък винаги ме обзема желание да пазаря нови нещица и много да се глезя-може би от щастие, че краят на седмицата е дошъл. И тази седмица не изневерих на себе си и сутринта, излизайки от нас, наминах през дрогерия Лили и си взех три малки подаръчета.









Loreal *Pure clay glow mask* - маските от новата серия на Лореал са продукти, които реших, че ще пробвам, в момента, когато научих за съществуването им. Реших, че тази маска ще бъде първата в списъка ми. Тя представлява смес от три вида глина и въглен и се предполага, че ще почиства интензивно кожата на лицето, а очакваните резултати са за пречистена и по-свежа на вид кожа. Нямам търпение да я сложа на лицето си!


Garnier *Eye make-up remover 2 in 1* - експресен двуфазен дегримьор. И преди съм казвала, че използвам предимно водоустойчиви гримове и ми трябва бърз и достатъчно силен демакиант, с който да не се налага да търкам нежната кожа на лицето си. Продуктът, който обикновено използвам свърши и реших, в името на експеримента да пробвам нещо различно и да видя дали ще ми допадне повече.
Catrice *Pret-a-Volume* smokey mascaraводоустойчива спирала за мигли на любим мой бранд дрогерийна козметика. След като вчера ми се наложи да използвам останките от две различни спирали за двете си очи и останах без нито една спирала, беше логично днес да си взема нова. Обикновено водоустойчивите спирали за мигли на Catrice са абсолютен бетон и съм много спокойна с тях – дано и тази се окаже със същата формула!


А вие, имате ли си любим ден за пазарене на козметика, прелестни???

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love!

4 коментара:

  1. Имаме любим - всеки ден! :D Особено ме интересува маската, чакам отзиви!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маската е супер за момента - съчетавам я с хидратиращата на Glamglow и ефектът наистина е "уауу"! :)

      Изтриване
  2. Готини покупки :) Ще чакам с нетърпение да пишеш после какво мислиш за маската :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Засега я харесах МНОГО, кожата ми се чувства супер :)

      Изтриване