петък, 18 ноември 2016 г.

*Wishlist*

Тази седмица се посветих на грижи за кожата си – маски, много вода, много сън и опити за релаксация (измежду множеството задачки, които ме чакат)
Гледах да не прекалявам с грима и да не товаря кожата си с допълнителни стресове (разбирайте тестове на нови продукти)
И днес е време да ви споделя моят Wishlist, прелестни.
1.
Тarteist™ PRO Amazonian clay palette-въпреки, че тази палитра предизвика доста голям скандал, аз си я искам. Обожавам сенките на Tarte, обожавам това, че държат на съставките си. Харесвам и кампанията им #kissandmakeup.




2. Natasha Denona Star Eyeshadow Palette
-палитрите сенки на марката са мааааааааалко извън ценовият клас, който по принцип използвам и това винаги досега ме е спирало. Но пък мога да си помечтая за новата им звездна палитра..



3. Too Faced Semi Sweet Chocolate Bar-Знам... Знам. Поредната палитра. И то достъпна. Просто вече ме е срам да донеса *още* една у дома без някакъв специален повод .


4.
Too Faced Melted Matte Lipstick( в цвят Evil Twin)-влюбена съм в  този цвят още от първата секунда, в която го видях... Мисля, че е просто въпрос на време да си го взема.



5.
Hourglass Ambient Lighting Bronzer-кожата ми е изключително светла(със почти нездравословен вид) през зимата, затова и много държа на качествените бронзъри.


Разкажете ми, кои са вашите  най-мечтани продукти и планирате ли да си да ги купите в близко време?
 Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love!

5 коментара:

  1. Всичко е много примамливо. Много ми допадна първата палитра. <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тооооолкова много я искам <3 Засега *fingers crossed* се надявам половинката ми да забележи коя е най-често гледаната от мен страница и да проумее намека ;)

      Изтриване
  2. Hourglass Ambient Lighting Bronzer е много, много прекрасен :) Не че палитрите не са. Напротив <3 Но тази година с тях много, много прекалих :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Просто не мога да си избера *само един* продукт от тези петте... Всичките ги искам и то ВЕДНАГА... :)

      Изтриване