четвъртък, 3 ноември 2016 г.

Golden Rose *Matte Lipstick Crayon*

Този път ревюто ще бъде кратко, продуктът е добре известен и ми изглежда, че е доста популярен.
Миналата година харесах две серии червила на 
Golden Rose и когато видях нова форма на червило-молив, при това матово, веднага си взех четири различни цвята за проба.
Както винаги, ще започна с това, че са много бюджетни – всеки може да си позволи продукт, който е под 4 лв бройката. Матови са, което е красиво, модно и изглежда елегантно. Като избор има доста цветове, както нюд, така и тъмни, страстни, есенни цветове.


Съжалявам, че на снимките самите червила изглеждат мръсни, но всъщност е за добро - от Лили са започнали да ги облепват за да може да се пробват само тестерите. Така се чувствам защитена.
Моите цветове са с номера 01, 02, 03 и 16.
Относно представянето им в реалността – матови са, но не абсолютно, стават пълен мат едва, когато минат няколко часа и изсмучат всяка възможна влажност и мазнина от устните ви. Правят устните сухи, но това не е изненада за матовите серии и мен не ме дразни. При изпробването им установих, че се отбелязват на чаша, при хранене цветът избледнява силно по средата (при потриване на устните една в друга ситуацията се подобрява).





Пигментацията им е много силна - цветовете са страхотно вибрантни и наситени. Ако целунете някого - ще му оставите съвършен отпечатък и трудно изтриваем спомен... Издържливостта е наистина страхотна – танцувах половината нощ и червилото не беше мръднало от устните ми, а когато започнах да го трия установих, че оставя лек стейн (който на моите устни за жалост се запази до следващия обяд) Трие се трудничко, дори и със специален демакиант.







16


01


03

02




Моето лично мнение за червилата-молив е, че са много приятен, сладурски продукт и ако можете да преживеете изсушаването на устните и отбелязването по чашите – би трябвало да допаднат и на вас!
Използвали ли сте ги?

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love!

6 коментара:

  1. Въпреки, че имам предостатъчно червила и аз не пропуснах да се прибера с едно от тези мъничета, моето е 01, цветът, на което просто обожавам и нося доста често. Права си, че не са от най-трайните и изсушават устните, но лично аз ги чувствам по-комфортни от матовите, които са в гилза :)

    ОтговорИзтриване
  2. Червилата са супер, особено за цената си. Аз разполагам с цвят 10 и съм доволна, в сравнение с други матови червила (като течните на Мейбълин например), изсушаването е минимално. Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Колкото повече ги използвам-толкова по-възхитена съм! Леко окъснял поздрав и от мен :)

      Изтриване
  3. Обожавам гиииии! Имам толкова много, че вече като ида на щанда и не остана цвят, който да ми харесва, а да не съм го купила!Страхотно ревю! :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти <3 И аз вече имам всичките цветове... Не ме бива да вляза в магазин и да не купя поне едно от тези моливчета :)

      Изтриване