сряда, 8 февруари 2017 г.

25 козметични факта за мен


Здравейте, прелестни 💖
И преди съм правила таг със факти за мен, но реших да се отзова на тагчето на
All About, като същевременно леко го изменя и ви разкажа факти за мен, но само такива, които са свързани с гримове, козметика и мода.
1. Пера четките си веднъж седмично (те се зацапват много с всяко гримиране и прибягвам до мокри кърпички за сваляне на грим като резервен вариант, докато дойде денят за великото пране)
2. В един момент се оказа, че съм започнала да използвам само бюти блендера на козметика Аура

Този цвят червило ми е много любим

3. Сменям бюти блендера си на 3 седмици, защото на третата е окончателно разкъсан, поради фанатичното пране, което му прилагам след всяко гримиране.

Когато заредят бюти блендерите в Лили винаги си купувам по 3 броя (после ми е гузно, че отново съм изпразнила мястото им на стелажа)

4. Обожавам да използвам хайлайтър. МНОГО хайлайтър.

Lollipop! Lollipop!

5. Не обичам да изпробвам нови продукти за коса-затова и ритуа
лът ми за грижа за косата е винаги сходен.
6. Обичам розов руж. Розов. Точка по въпроса (и от тази точка понякога произтичат доста странни съчетания между грим на очите и руж на бузките)

Това масло кара косата ми да бъде толкова мекичка и нежна на допир

Простете ми формата на веждите, снимката е отпреди да намеря идеалния продукт за тях

7. Никога не контурирам носа си
8. Винаги първо гримирам очите си, защото често ми се случва да не харесам крайния резултат и просто да изтрия всичко и да го направя наново с различни цветове.
9. Често нося дрехи и аксесоари на тийн и скейтърски брандове
10. Обожавам чокъри.

Choker time!

През лятото обикновено нося от този тип кецове


11. Не използвам
BB & CC кремове, както и мицеларни води.
12. Очната линия ми отнема 3-5 минути, ако искам наистина да изглежда добре
13. Поне два пъти седмично си пазаря някакви гримчета
14. Не обичам да нося изкуствени мигли

Един от редките случаи, в които съм слагала изкуствени мигли

15. Преди седмица започнах да използвам био рол-он, след шестмесечно канене да го направя
16. Никога не си лягам, без да съм премахнала всяка следа от грим по лицето си.“

Новия рол-он и други козметични придобивки

17. Много често използвам силиконови праймъри-обичам вида на грима си с тях.
18. Много рядко използвам само една палитра за грима си-обикновено са поне 3.
19. Любимият ми фиксиращ спрей е предназначен за булки
20. Не обичам да използвам чужди дрехи, обувки и гримове.
21. През лятото често си правя маска за лице от краставица (аромата на прясно настъргана краставица ми действа много освежаващ)
22. Правя си различни маски за лице поне 2 пъти седмично


23. Не си правя
“no make up” вид грим и дори семплата версия на ритуалът ми по гримиране включва доста продукти и се вижда отдалеч
24. Обичам да нося розово и тъмно-бургунди червило.

Отново любимо червило-този път розово


25. Често се случва да имам някое петно от червило по зъбите и да се усетя след доооооста време (разбирайте
-когато някой ми каже)

Разкажете ми за вашите козметични навици, много съм любопитна дали някоя от вас има сходни на моите 💙
Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!


Love! 💖

4 коментара:

  1. 4, 12, 13, 16, 22, 23, 24, 25 са soooooooo me! <3 А за изкуствените мигли аз съм на обратната позиция - никога не съм си слагала (защото не мога), но МНОГО искам да се видя с такива!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, имаме много общо! Очаквам да видя твой опит с мигли 💖💋

      Изтриване
  2. 4, 10, 14 и 16 са едно към едно с мен 😁

    ОтговорИзтриване