вторник, 14 март 2017 г.

Искрено и лично... Борбата с изпотяването!

Здравейте, прелестни!
Надявам се, че дъждовния период завърши и пролетта плахо започва да се показва иззад ъгъла...
Наскоро споделих в инстаграм, че започвам възстановителен процес след травма. Това включва естествено много (МНОГО МНОГО) физически тренировки и разтягане. А те, от своя страна, водят до един много неприятен (но напълно естествен и дори здравословен) процес-изпотяването. Отбелязвам, че не използвам продукти, които спират потта-това е нездравословно и може да ви докара сериозни проблеми със жлезите.
Тук споделям с какви продукти се боря с неприятните миризми (като изключим постоянното взимане на душове, разбира се).


Всички съставни части на хигиенния ми ритуал. Пъстра и ароматна картина 💕🌸

Първото ми любимче е спрей за тяло с прекрасен, лек и свеж аромат на
Refan. Имам няколко вида и ги сменям, когато ми омръзнат. Харесва ми, че не съдържат талк, не оставят петна и не миришат задушливо. Чудесен продукт, който освен това е много достъпен-струва само около 5-6 лв.

Леко, свежо и нежно. Липсват ми другите аромати, особено най-големият ми любимец, Бразилски орех, който Рефан спряха от производство

От години насам използвах един  и същ рол-он на Нивеа, който преди няколко месеца реших, че е крайно време да сменя с нещо по-здравословно. За състава мога да кажа само едно-ако искате да спите спокойно, по-добре не го четете. Но самият продукт ме е спасявал в най-тежките ми тренировъчни и летни изпотявания-не спира самото изпотяване, но поне няма лоша миризма, а само силната миризма на самия гел. Формата на рол-ончето е течно-гелообразна (вискозна прозрачна течност). За твърдението, че не цапа дрехите може да поспорим-не ги оцветява, но захабява тъканите. Цена-около 3-5 лв, често има промоции в Елитис.

Силен аромат и сигурност...

Но не особено здравословен състав.

Следващия продукт, който използвам е кристален дезодорант на небезизвестните Salt of the Earth. Ако трябва да наричаме нещата с истинските им имена... Това е просто стипца. Добрата стара стипца, която използва моята баба през целия си живот и до този момент (представете си изненадата ѝ, когато видя какво съм си купила от био-магазина).
Може да срещнете различни видове от този кристал, на много различни брандове-едни са много скъпи, други евтини, някои са без аромат, а други-силно ароматизирани. В основата си те са абсолютно идентични. Дори, ако нямате средства може да си направите кристал от стипца и в домашни условия (има подробно описан начин в интернет) Много икономичен продукт. Малката опаковка на моят дезодорант струва 8 лв.

Малка и компактна опаковка-много добър вариант за кратко пътуване-не е течност и няма да ви направят проблем и на летището (което си е важно)

След употреба намокрения кристал винаги се подсушава, за да не се стапя бързо


Третият спасител в тренировъчните ми дни е рол-онът на Urtekram. Той е под формата на течност, няма дори помен от гел в него. Слага се на почистени подмишници и за 4-5 минути (докато се приготвите и се облечете) би трябвало да е напълно изсъхнал. Съставките му са с натурален произход и е категоризиран като органичен продукт. Срокът му на годност е само 3 месеца, но аз лично го приключвам за около месец и половина (просто имам абсолютно изострено обоняние и фобия от това да не замириша на пот на учениците си). Не би трябвало да оставя петна по дрехите, но оставя леки зацапвания, които се перат без никакъв проблем. Не съм забелязала да захабява дрехите. Цена- около 13лв

Определено този рол-он се открои като нов любимец-смятам да изпробвам и другите налични аромати.



От трите продукта най-любимият ми е именно този на
Urtekram. Много е лек, буквално не усещам, че съм използвала нещо след като е засъхнал. Мирише деликатно и приятно, не се смесва с аромата на спрейовете за тяло/парфюмите, които използвам. Но за тежка тренировка не ми е достатъчен.
Кристалът е чудесен за обезмирисване-мокри се леко и се маже на кожата на подмишниците. Не спира потта, но я обезмирисва. По мои наблюдения е добре да се подновява на около 3 часа. Аз не се чувствам напълно сигурна само с този продукт.
Nivea не е със изчистен състав и в никакъв случай не е добър за кожата ви.... Но пък действието му е най-силно, от трите споменати продукта.
Към този момент ритуалът ми за борба с миризмата и потта включва: сутрин точно преди  силовата ми тренировка-
Nivea, като след тренировката си взимам душ, специално измивам по-добре зоната, намазана с рол-она. За другата част от деня, използвам Urtekram.

За финал след миризливата ми тема-малко прекрасно разцъфтели рози

Един любопитен факт е, че от няколко години имах силни сърбежи и в двете мишници (първоначално лекарите ги третираха за гъбички, но след едно щателно изследване се доказа, че няма наличие на малки гъбични гадинки). След спирането на Nivea и преминаването към ежедневно използване на Urtekram/Salt of the Earth, сърбежите бавно изчезнаха напълно (изчезването беше съпроводено с една силна и неприятна криза, но след около 2 седмици инатливо използване само на новите веган-био дезодоранти, изведнъж всички симптоми спряха).
Не мога да не свържа нещата... И те определено не говорят в полза на „обикновените“ дезодоранти.
Смятам да се придържам към по-леките органични и веган-продукти оттук-нататък.

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love!  💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар