четвъртък, 16 март 2017 г.

Един дрогерийно-козметичен ден *Catrice cosmetics*


Здравейте, прелестни!
Тази седмица имам вдъхновение, а освен това имам и време... Така че, voila! Отново съм с вас. 
Обикновено използвам за грима си висок клас сенки за очи, но в случая реших да дам шанс на една от новите палитри на Catrice.

Главните продукти, на които ще обърнем внимание днес

Естествено, вече съм ги напрашила и изцапала-типично за мен.

Избрах си The Nude Blossom палитрата, защото цветовете в нея много ми допаднаха на първи прочит. Естествено не можех да си купя само палитра-трябваше да изпрoбвам и подходящо към нея ново червило-избраникът ми е омбре-червило в нюд тон на същия бранд.
Първи впечатления-приятна пластмасова палитра, която се затваря много добре. Отделните сенки не са във собствени „капачета“, повърхността им е директно върху палитрата и това лично на мен не ми харесва. Когато се разпраши някой отделен цвят, се цапат поне и съседните му два цвята сенки.

Светлата част на палитрата

И тъмната ѝ част-за мен тази е по-добрата от двете!

За самите сенки- преобладават блестящите цветове, прашат се леко-най-силно разпрашаване показват тъмният цвят за контур на очите и най-светлият контур за очи.
Една особеност на тази палитра, за която не си бях дала сметка, е че повечето от светлите блестящи цветове изглеждат различни в самата палитра, но поставени на светла кожа със жълтеникав подтон като моята, изглеждат еднакво. Просто много леките и нежни цветови разлики се губят на моят „жълтеникав“ тен.


Любимите ми цветове от палитрата без никакво съмнение са средният цвят, който на моята кожа изглежда като прасковен и най-тъмният розово-лилав цвят. И двата цвята се блендират много добре, издържливи са и стоят изключително елегантно на клепачите.

Сами виждате колко са малки разликите при най-светлите цветове

Тук са и двата ми любими цвята от тази палитра

По-тъмните се оказаха и по-разпрашаващи се
За моят грим, който си направих с палитрата използвах 6 цвята. Впечатлението ми е, че видът на грима ми се запази за доста дълго време, а цветовете започнаха да избледняват, след около 7 часа носене, което е страхотно за палитра от дрогерийния клас. Предполагам, че в момента, когато имам повече тен, всички цветови разлики ще си личат много по-добре и ще бъда в състояние да направя няколко различни вида грим с The Nude Blossom.
Преди да "добавя" вежди


Отворени очи...

И мечтателно ( позьорски, както казва майка ми), затворени очи

Червилото, което си избрах е Nude York City Style и е със омбре ефект. Гилзата на червилото е черна, пластмасова, но е солидна и аз я чувствам много сигурна. Отвътре червилото е с ромбовидна форма-единия край е нюд тон, а другият е по-тъмен цвят. Наистина може да се получи красив омбре-ефект, просто аз не съм фен на този тип грим.

Защо?! Защо не мога да махна дори един предпазен стикер, без да оплескам опаковката на самия продукт?


Естествено, не успях да отлепя правилно защитните лепенки и червилото ми е със изцапана и лепнеща опаковка (ако някоя от вас има идея, как да го почистя, прелестни... нека каже!)

Малко е да се каже, че се влюбих в това червило...
Стои толкова красиво и естествено на устните-аз лично харесвам общия цвят, който се получава, когато се смесят двата цвята на червилото. Изключително много напомня на едно друго червило-онова, което купих от София
(Syrup на MAC). Не е матово, не изсушава устните, по-скоро е с балсаместа консистенция. Като всяко червило от този тип (няма значение бранда) изисква подновяване на всеки час, но... О, колко овлажняващо и красиво го чувствам на устните си.  Има лек аромат на нещо сладичко, малко ми напомня на мляко с ориз.

Много красиви цветове


Съчетанието между двете части на червилото е прекрасно 💖

Обмислям да си купя още поне два тона от този вид омбре-червила.
Браво
Catrice, страхотно попадение!

Гримът ми в 11 вечерта-вече отдавна съм изяла червилото

За сметка на това-сенките и веждите ми се държат доста геройски!

Реших да ви покажа и какви точно продукти съдържаше грима ми този ден-използвах предимно дрогерийна козметика, акцентът от само себе си падна върху Catrice, защото един от любимите ми фон-дьо тени, както и моливът за озаряване на очите, течният хайлайт и течният „камуфлаж“, който използвам, са техни продукти.
Единственият продукт, който не е включен тук, е праймърът ми за сенки-използвам винаги този на Too Faced.

Това бяха повечето продукти, които използвах

Любимите ми хайлайтъри-основа, течен хайлайт, като върху него добавям прахообразен за по-интензивен и дълготраен ефект

Една от спиралите, които харесвам. Вече не е в асортимента на бранда, за жалост.


Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love!  💖

4 коментара:

  1. Опаковката може да се почисти с памуче със спирт.Не е желателно да се ползва лакочистител,защото той понякога направо стопява пластмасата.Със спирт винаги ми се получава.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Задължително ще пробвам още утре 💖

      Изтриване
  2. Ама то на теб просто всичко ти отива, Инка :* Много ми харесват и на мен по-тъмните цветове на палитрата, по-светлите наистина са еднотипни. Ако знаеш колко пъти това ме е спирало да си купя някоя палитра... Много искам някой бранд да пусне палитра само в тъмната гама - бордо, кафяви, сиви, черни, лилави, ама тъмни! Ей, първа ще съм на опашката! :D Прекрасен петък ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, прелестна! Благодаря тиии <3 Да, за палитра само с тъмни и наситени цветове и аз съм "ЗА".
      Прекрасен уикенд и на теб! Усмивкииии :)

      Изтриване