петък, 31 март 2017 г.

TAG: Живеем в женско царство

Здравейте, прелестни 💖
Бях на път да оставя тази седмица без публикация, защото температурата мъчеше мислите ми и нищо не излизаше по начина, по който го мислех и исках. Но сякаш съдбата ми прати Веси от
smileystyleylady, която ме тагна да участвам в това прекрасно Женско Царство  и не можех да не се отзова бързо-бързо-бързо (обожавам тагове, не го крия, затова голямо БЛАГОДАРЯ на Веси)

Цветята винаги ме карат да се чувствам нежна, красива и жена

Kакво означава една жена да живее в женско царство?
За мен лично, това означава да има вътрешната увереност да бъде себе си, да бъде женствена, да има правото да покаже силата, както и слабостите си и никой да не я съди за това. Да има свободата да бъде жена и да се чувства горда като такава.

Малка част от моето "Женско Царство"-момичетата, на които преподавам! Не са ли прелестни?! 💖


Ако бяхте кралица, как щеше да се казва кралството ви?
GoodEyelinerLand

Един ден, в който се чувствах абсолютно перфектно 


Кога се чувствате най-красива?
Когато облека нещо страхотно, в което съм се влюбила и съм си купила. Когато съм прясно лакирана. Когато любимото същество ме погледне нежно. Когато сутрин се събудя преди всички и изляза на балкона да се насладя на изгрева и първите слънчеви лъчи ме огреят...

И... още един перфектен ден, но сред природата


Какви дрехи ви карат да сте готова да покорите света?
Цветните дрехи, фееричните дълги, развяващи се рокли и поли през лятото. Обичам и мъжки ризи, сложени над закачлива дамска тениска

Кой е ритуалът ви, с който се изпълвате с енергия?
Танцуването. Танцувам всеки ден и това ми дава сили и вдъхновение.

Танцуването е моята първа и голяма любов 💖

Откъде намирате вдъхновение?
От по-горният отговор, както и от... Цветята, усмивките, красотата, лятото, морето, крясъците на чайките, които чувам от терасата, гледката на непристъпни скали и планини...

Вдъхновяващо начало на деня


Какво ви кара да се чувствате силна и непобедима?
Семейството ми.

Кое е най-важното качество на една жена?
Много са. Харесвам разнообразието от характери у жените, които познавам. Но ако трябва да избера три качества, то те ще бъдат: умение да бъдеш себе си и да устояваш своите принципи, успешното балансиране между амбициите и ежедневния семеен живот, лекият женски инат (който аз притежавам в изобилие)
Не е възможно да не се почувствате поне за малко глезорани и женствени при такива разкошни цветове и аромати


Ако светът беше женско царство, кои са трите закона, които щяхте да прокарате?
1. Всички  да танцуват поне по 1 час на ден.
2. Всеки да има поне по едно пухесто и сладко животинче (котенце, кученце, коала, зайче...)
3. Козметиката да бъде безплатна за всички дами


Аз на свой ред веднага ще таг-на make me up when its all over, Ади от makeup music me и Thingamyjic. Нека открием и вашите мечтани женски царства, дами! 🌼

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love!  💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар