сряда, 13 април 2016 г.

Catrice система за нокти

Здравейте, прелестни! Тази седмица подранявам с поста си и е доста по-кратък, но само защото мисля да бъдат два, един днес и един към края на седмицата J
Днешният е посветен на ноктите или по-точно казано – системата за нокти на Catrice, която се състои от 3  части.  База за нокти за гел блясък и дълготрайност, топ лак за блясък и дълготрайност, както и лак за нокти. Споменавала съм във фактите за мен, че не обичам да ходя на маникюр и винаги сама се лакирам. По тази причина топ-лакът и базата са нещо мое много любимо още от момента, в който излязоха на пазара и не съм спирала да ги използвам всеки път, в който се лакирам. Със двете стъпки на системата моят лак издържа около 9 дни, независимо от марката лак (за сравнение иначе държи около 3-4 дни). Явно точно моят тип нокти се разбира *перфектно* с лаковете на Catricе!

Вчера се усетих колко много засъхнали и развалени лакчета имам и реших да си изхвърля старите лакове за нокти. Останах само с 2 броя, сред които нямаше ненатрапчив цвят, затова си купих един страхотен нюанс - 99 Sweet Macaron  Sin, който е подходящ за мен, дори само като име... Често прегрешавам със сладкиши напоследък и дори тласкам и други блогърки към грехове... (Caramelbearblog, тук ли си, съкровище?)
За самия лак - съхне нормално бързо, покривен е, но аз никога не нося само един пласт, защото ми треперят ръцете и се оплесквам. Мога да кажа, че е гъстичък, точно на това се дължи и покривността му. 
Този цвят лак изглежда добре, дори когато го нося с различни цветове ярки дрехи, дава ми страхотно настроение и ме кара да се чувствам елегантна. Изключително съм доволна от избора си!
А вие, прелестни, какви лакове използвате?






Няма коментари:

Публикуване на коментар