сряда, 20 април 2016 г.

Sleek i-Divine-Force of Nature ревю

Красавици, здравейте! Седмицата е дъждовна и леко мрачна, но нека това не помрачава нашето настроение и слънчева красота J
Днес правя отново ревю на палитра, която имам от 2-3 месеца, а именно
Sleek i-Divine - Force of Nature.
Това е продукт, който е абсолютно бюджетен и достъпен до потребителите. Не е H
igh End продукт, на една от най-често срещаните drugstore козметични марки е. Съотношението качество-цена е чудесно (в България за 26 лв. може да си я поръчате от онлайн магазина на Ели – makeupbuthow.com)


 Самата палитра е в обичайната матова кутийка със логото на марката отгоре. Отваря се трудно и е *терминатор* на естествени нокти, така че най-добрият вариант е да е сложите на нещо твърдо и с пръсти, а не с нокти да се пробва отваряне... Има голямо и супер удобно огледало, аз си го използвам всеки път, когато се гримирам с палитрата и според мен е голям плюс.
Върху сенките има листче, с техните имена (аз не обичам тези листчета, изронват ми сенките, затова ги махам и ги слагам в кутийката на палитрата)
Специално
Force of Nature e една от лимитираните серии на марката и е с прекрасна кутия – аз си ги пазя всичките лимитки и дори понякога поръчвам заради тях, правя си малка колекция.
Сенките са 12 на брой.  Всичките са матови и силно пигментирани, разпрашават се леко, не са като мазни за жалост, но на мен това не ми пречи. От всички палитри на
Sleek, тази и Calm Before the Storm са с най-natural цветове и вид.




Цветовете са:
Sunrise – жълтеникав тон, почти не си личи на моят цвят кожа
Cloudburst –среден тон лилаво, точно тази сянка е малко по-трудна за преливане
Whirlwind –топло кафяво с оранжево-червеникав отенък, карамелен цвят, тази сянка много лесно се прелива
Dawn – много нежен цвят, подходящ за нюд грим, малко напомня за пепел от рози, в същото време на мен лично ми напомня малко на Almond Truffel от бонбонената палитра на Too Faced.
Mist – кафеникаво сивкав хладен тон, отново подходящ за естествена визия, прекрасно пигментиран и лесен за преливане
Moonbeam – бяла сянка, много подходяща за акцент под веждите или за изсветляване на прекалено силен тон в грима.
Twilight
– между лилав и бургунди цвят
Lightning – прекрасен светло-лилав цвят
Thunder – синьо със сив отенък, много силно пигментирана сянка, прекрасна за преливане
Borealis – най-силния цвят в палитрата като пигментация, тъмно синьо-зелено, много подходящо за разнообразяване на грима и поставяне под очите като цветен акцент.
Sandstorm – по-тъмната версия на Dawn, с повече кафяво в себе си, отново е много подходящ за нюд грим.
Sunset – много красив червено-бургунди-лила цвят (доста ми е трудно да го опиша)



Когато се гримирате с тази пали
тра, определено ви препоръчвам да си гримирате първо очите, а след това да поставяте основа и грим на лицето, защото макар и не твърде много, сенките се прашат и падат под очите.
Като заключение, това е една чудесна палитра – много добре обмислена и наистина се вписва в тематика си за Силата на Природата.  Дава много възможности за грим и почти всяка сянка в нея е на високо ниво, единствен недостатък за мен е липсата на черен цвят, но и това не е всъщност много голям минус.



Love and Kisses, прелестни!

2 коментара:

  1. Много красива палитра! <3 И страхотно описание на цветовете, аз никога не успявам да ги обясня добре. :D И аз имам същия проблем с отварянето на палитрите на Sleek, голяма мъка е.

    ОтговорИзтриване
  2. С огромно извинение за закъснелия отговор - и досега доста мисля, преди да опиша цветовете в палитра, трудно си е :) А за счупените нокти и палитрите на Слийк-ежедневие :(

    ОтговорИзтриване