сряда, 27 април 2016 г.

Favourites или моите постоянни любими продукти!

Здравейте, красавици!
Днес се усетих, че от много време насам не съм писала за любими продукти и реших да поправя тази грешка.
Първите ми 4 любимеца са свързани с грим, а следващите по-скоро с личната хигиена:




Фиксиращ спрей за грим на
Alverde – мека и по-лека версия на любимия ми спрей на Skindinavia-Bridal. Честно казано, има осезаем ефект върху грима ми, кара го да не изчезва от лицето ми и през лятото планирам да си купя нова опаковка. Освен това и аромата му е съвсем лек и по-скоро ми харесва.
Бронзираща пудра за тяло и лице на Flormar – огромно количество пресован бронзант, което обожавам да използвам през лятото. Много траен, аз съм взела тъмен отенък и добре стои на тена ми през плажните месеци. С топъл отенък е и малко оранжевее, но това никак не ме притеснява.



Палитра сенки за очи The Balm-Nude’Tude – за тази палитра смятам да напиша все пак едно ревю в края на тази седмица, въпреки че я имам от доста време. Страхотна е, с нея човек може да си направи всякакъв грим, сенките са трайни, толкова меки и нежни на допир... Мммм... Абсолютна любов.




Гел за вежди на Essence-Make me brow – виждала съм мнения на момичета, които казват, че четката им е много твърда и им драска, е аз съм с доста чувствителна кожа, а не ми драска. Четката е малка и изключително удобна, не си оплесквам цялото лице, а гелът отива само на местата, където трябва. Освен това изглежда добре и естествено на веждите (дори на моите, които са доста тънички и пършиви...).  Моят е в по-тъмен цвят, траен е, не се размазва докато танцувам на работа по 2 часа активно и се изпотявам. Смятам да бъде сред продуктите, които редовно си купувам. Според мен трябва да се поставя нежно и без да се натиска (безмислено е, при какъвто и да било вид грим да се оказва натиск по нежната кожа на лицето ни, прелестни)
Следват 2 приятни тоалетни водички от Елитис-Sweet Candy Strawberry kiss и Sweet Candy Truffle, едната с прелестен аромат на ягодки, а другата на нещо шоколадово. Трайни, сладки и карат всички около да ме питат с какво съм се парфюмирала и да коментират как изведнъж им се е приискало да се натъпчат с храна
J 



Душ-гел на
Cottage с аромат на череши и пистачио – използвала съм почти всеки аромат от тези душ-гелчета и съм много доволна, не им е траен ароматът, но докато съм в банята е разкошен и силен. Правят чудесна пяна и измиват много добре, без да изсушават кожата ми. Досега не съм имала раздранена кожа от използването им.



Памук за почистване на грим на
Palomitaразделен е на части, които са абсолютно точното количество, което ми трябва за да си изчистя грима, ако не е бил особено водоустойчив и тежък. Памукът е нежен и неароматизиран, никога досега не съм намирала в него твърди частици, които да имат за цел да свалят кожа от лицето ми(в други марки памук се е случвало). Самият памук е леко оцветен в зелената гама, което не ми пречи, а по-скоро ми харесва от естетическа гледна точка.
Бебешко сапунче Бочко – обожавам това сапунче! Когато имам нужда да се разнообразя, сменям душ-геловете с него и никога не съм оставала разочарована. Много е леко и приятно, мирише страхотно и прави много пяна. Доста го използвам през лятото, защото съм си втълпила, че след него ми остава повече тен, отколкото след обичайните душ-гелове.
Антибактериален гел за ръце Бочко и мокри кърпички на
Palomitaпродукти за лична хигиена, нося ги винаги в чантата си, защото съм доста гнуслива и изпитвам нужда да ги използвам поне веднъж на час. Освен това са незаменими, когато реша да нахраня или да си поиграя с някоя котчица или куче навън.




Това бяха част от любимците ми, които рядко напускат дома/чантата/тоалетката ми!
А вие имате ли подобни постоянни любимци, прелестни?

Няма коментари:

Публикуване на коментар