сряда, 6 април 2016 г.

Too Faced Chocolate Bon Bons Palette ревю

Здравейте, прелестни!
Това е една от любимите ми придобивки в последните седмици... От много време исках точно *тази* палитра, но умишлено удължавах чакането, за да може отивайки до София да си направя тур в Sephora и да се поглезя на място (малко неща могат да се сравнят с вълнението ми, когато си отворих току-що купената палитра и си я подуших и гушнах)
Безпрекословно много красива палитра. Страхотно оформление... Първоначално се бях влюбила не толкова в цветовете, а в самата опаковка, признавам си!


Палитрата е розова кутийка-бонбониера. Местата на сенките са сърчица, самите сенки също са с формата на сърчица и до тях са написани имената им, което според мен е плюс, защото не ми харесват хвърчащите листчета в други палитри. Има голямо и удобно огледало, защитено с  прозрачен протектор.
 Както и в другите им палитри сенки и тук има листовка с три вида примерен грим и лесно обяснение как да бъде направен. 





Един леко неприятен факт е, че палитрата се затваря не особено сигурно и аз не бих си я носила в чантата например. Ароматът е на ванилия и какао или както доста точно го определи моят приятел – „Мирише ми на шоколадово яйце Kinder. На мен това ми харесва, защото съм абсолютен шокохолик, който понякога изпада в абстинентни периоди (само се притеснявам да не нападна сенките в някой такъв момент). И тук е мястото да отбележа, че наистина са сладки, защото след като ги swatch-нах на ръката си, водена от любопитство ги облизах J


Сенките са 16 броя – 14 са като сърчица и 2 са по-големи. Може да се
 каже, че цветовата гама е по-скоро неутрална и по мое мнение с нея може да се експериментира много, защото има и нежни цветни акценти в розовата гама. Комбинацията от розово и кафяво ми е любима и в момента се чудя на себе си как съм издържала да не си я поръчам предварително (това  май ще се случи със следващата палитра на Too Faced – Sweet Peach, към която изпитвам силни и все още платонични чувства, тъй като не сме се запознали наживо ...)


Имената на моите нови сладки приятелчета са:
Almond Trufel – много нежен цвят, неутрален, леко хладен и със матов финиш.
Cashew Chew
– светъл, нежен прасковено-розов цвят, топъл и сатенен.
Dark Trufel
– топло, тъмно, шоколадово кафяво
Satin Sheets
– нежно млечно розово със златисти частици и отенък
Cotton Candy
– прекрасно розово, може би е средно по цвят от розовите тонове в тази палитра
Pecan Praline
– светло кафеникав тон с матов финиш
Sprinkles
– отново нежно розово, но без златистото на Satin Sheets
Cafe au Lait
– една от любимите ми сенки, цвят на шампанско и деликатен метален блясък
Totally Fetch
– ярко розово, един от най-видимите акценти в тази палитра, хладен подтон със леко синкав отенък, когато се погледне на светлина. (това ще бъде една от най-използваните сенки от мен)
Molasses Chip
– богат, топъл цвят на мед с метален блясък и финиш
Bordeaux
– типичната бургунди сянка, топла, кафеникава и с матов финиш
Earl Grey
– сатенен и сив цвят
M
аlted – кафява сянка с малки блестящи частици
Mocha
- шоколадово кафяво, но в по-светъл  и леко жълтеникъв подтон
Divinity
– светло бежов цвят, леко жълтеникъв тон и едва видими блестящи частици на светлина
Black Curant
– цвят, който бих определила като кафяво-лилаво. В палитрата изглежда лилав, но на моята кожа се усеща повече кафявият подтон







Прекрасна палитра... Цената и е 88 лева и напълно си струва! Сенките много лесно се блендват, аз лично не съм ги пробвала на очите си без основа, защото винаги по навик слагам основа още в момента, в който седна пред огледалото.  Единствената сянка, с която имах някакъв проблем, беше Black Currant, поради фактът, че изключително много се рони под очите при нанасяне и препоръчвам да си напръскате четката с фиксиращ спрей, ако ще я използвате...
А вие имате ли палитри на
Too Faced и коя ви е любима, прелестни?


Няма коментари:

Публикуване на коментар